KRIVI SU SURADNICI

Zašto se ne možete koncentrirati za rad na poslu?

Ako radite u otvorenom tipu ureda i dijelite prostor s kolegama, imate više šanse biti umorniji i lošije raditi od onih koji imaju svoj ured.

Nova istraživanja pokazala su da zaposlenici u otvorenom tipu ureda imaju slabiju koncentraciju jer ih ometa buka kolega. Također, oni koji u svom radnom prostoru ne drže sitnice iz privatnog života manje su produktivni, 15 posto.

Ured otvorenog tipa kreiran je da bi zaposlenici lakše i brže komunicirali, ali sada su znanstvenici u emisiji 'The Secret Life of Buildings' rekli da on ima više štete nego koristi.

Prezenter programa Tom Dyckhoff sudjelovao je ispitivanju koje mu je mjerilo moždane valove. Pokazalo se da je u uredu otvorenog tipa njegova koncentracija slabija.

'Ako ste započeli raditi, primjerice, pisati, zvonjava telefona i žamor vam smetaju', rekao je neurolog Jack Lewis i dodao da ljudi nisu svjesni buke, ali im smeta.

Psiholog Craig Knight zaključio je da ljudi bolje rade u uredima u kojima smiju imati biljke ili obiteljske fotografije - zaposlenik se osjeća ugodnije na radnom mjestu ako ga okružuju osobne stvari.

Londonsko sveučilište ispitalo je također oko 20 tisuća zaposlenika kako se osjećaju na radnom mjestu. Čak 60 posto ljudi požalilo se da nema dovoljno privatnosti, a svaka treća osoba rekla je da nema dovoljno dnevnog svjetla u uredu, kao ni tišine.

Subota, 20.08.2011. / tportal.hr