Koje su zadaće voditelja projekta?

Samo onda kada svi zajedno aktivno djeluju na provedbi određenih zadatak može se garantirati uspješnost u izvođenju projekta. Ako netko zabušava u radu, ako se pojavi slaba karika u timu, nastaju problemi.

U timu su svi ovisni jedni o drugima i voditelj projekta mora paziti na red, rad i disciplinu u timu. Konstruktivne kritike su dobrodošle, no previše zanovijetanja i kontinuiranog žaljenja na nešto treba srezati u startu.

Voditelj projekta odgovara za uspješno provedbu zadatka i njegova mora biti zadnja, u protivnome došlo bi do kaosa. Projekt se mora ostvariti na vrijeme i sa što manje izdataka. Treba znati posložiti ljude da daju maksimum za svaku poziciju na kojoj se nalaze - nešto slično kao u nogometnoj momčadi.

U početku treba timu jasno postaviti koji su ciljevi projekta, što se od njih očekuje i napraviti plan djelovanja. Treba provjeravati rezultate, imati sastanke s timom ljudi i slati izvještaje nadređenima. Uz sve to, potrebno je i malo sreće da bi sve funkcioniralo kako treba.

Vijest je preuzeta sa portala ictbusiness.info

Ponedjeljak, 28.12.2015. / Tomislav Car, ictbusiness.info