Kilograme koje ste nakupili za vrijeme godišnjeg odmora možete izgubiti

TjelovježbaTo ne znači da ste postali ozbiljno debeli, ali možete osjetiti da su vam hlače postale uske. Jednostavno, shvatite da morate nešto učiniti s tim dodatnim kilogramima. Uz malo kreativnosti to i možete, i to bez velikih muka koje mnogi proživljavaju tijekom jeseni i zime. Evo nekoliko savjeta da se do Valentinova opet vratite na svoju kilažu.

BUDITE KUHINJSKI INSPEKTOR
Odstranite iz kuhinje preostale slatkiše i hranu s puno masnoća. Pročitajte koji je postotak masnoća u gotovim jelima. Mnoga od njih imaju previše masnoća. Unesite u kuću hranu s malo masnoća. Supermar-keti nude stotine takvih ukusnih proizvoda koje je vrijedno probati. Jasno, ne smije se zaboraviti na voće, povrće i perad, ali s oguljenom kožom.

NEKA KUĆNI POSLOVI OBAVE DVOSTRUKU DUŽNOST
Tjelovježba je od neizmjerne važnosti. Počnite s aktivnostima (pranje prozora, ribanje podova, čišćenje tavana i podruma, laštenje mjedi i srebra). Čak i najlakši posao u kući može učiniti razliku. Ustvari, pola sata dnevno potrošeno na ručno pranje posuđa, namještanje kreveta ili spremanje večere od onoga što se ima pri ruci, može sagorjeti do 500 kalorija tjedno. Ponovo aktivirajte neke stare "ljubavi" koje ste s vremenom zapustili, kao primjerice kuglanje, obrađivanje vrta, plivanje ping-pong, ples - bilo koja fizička aktivnost po maže da se skine kilogram viška.

SMANJITE ILI ODSTRANITE ALKOHOLNA PIĆA
Sa sedam kalorija po gramu, alkohol gotovo isto toliko deblja kao i masti. Osim toga nakon jednog ili dva pića, procjene osobe o prehrambenim vrijednostima pojedinih namirnica počinju zakazivati i postaju nepouzdane.

POSPREMITE NEŠTO ZA PRIGRISTI

Ako čekate da jedete tek kad jako ogladnite, tada se vrlo lako može dogoditi da navalite na hranu s puno masnoća. Zato neka bude pri ruci nešto lagano, npr. voće.

SVOJU ŽELJU PREMA SLATKIŠIMA ZADOVOLJAVAJTE OPREZNO
Eksperti su običavali govoriti da je šećer onaj koji deblja. Sada oni priznaju da su masti stvarni kalorijski krivac. Problem sa slatkišima nije šećer, nego mast koja obično ide s njima. Umjesto s voćnim tortama, pokušajte s voćnom salatom.

POKUŠAJTE PREVARITI APETIT
Jedan od načina da se smanji unos kalorija je servirati nešto manje obroke. Pijte vodu prije i za vrijeme obroka - to pomaže da se osjećate punije. Salate također mogu biti dobra hrana za gubitak tjelesne težine. Stavite u zdjelu sve povrće koje želite, samo treba pripaziti da se izbjegnu začini koji sadrže puno masnoća. Pokušajte s vinskim octom, nemasnim jogurtom, senfom, umakom od soje, češnjakom i đumbirom.

Ako budete disciplinirani u prehrani, imat ćete manje kilograma za skidanje iduće godine u ovo vrijeme. Jasno, ako za vrijeme božičnih blagdana ponovno ne "naslažete" ono izgubljeno!

tajnica.hr

Petak, 01.10.2010.