Dobar poslodavac

Kako zaposlenika učiniti sretnim?

Kako zaposlenika učiniti sretnim?

Povjerenje, mali znak pažnje ili sloboda u odlučivanju i kreativnost mogu znatno utjecati na zadovoljstvo radnika.

U turbulentnom hrvatskom poduzetničkom vremenu smogli ste hrabrosti i pokrenuli vlastiti biznis. Mladi ste poduzetnik, pun ambicije s jasno izraženom vizijom kako doći do cilja. Na putu do uspjeha pomažu vam i vaši zaposlenici do čijeg vam je zadovoljstva i odanosti tvrtki itekako stalo. Nekoliko trikova kako ćete u tome i uspjeti donosi Inc.

Povjerenje i pažnja
Vjerujte svojim zaposlenicima. Dali ste im priliku da rade u vašoj tvrtki, nemojte ih sputavati u odlučivanju i kreativnosti u poslu. Naravno, može doći do pogrešaka, no nemojte ih preuveličavati. Povjerenje je bitno, baš kao i interes o zaposleniku. Pitanje poput “kako ste?” može mnogo značiti radniku, a poslodavca ne košta ništa. Pri tome je vrlo bitno da se sasluša i čuje odgovor.

Sitni znak pažnje može mnogo značiti. Čuli ste da vam zaposlenik obožava bend koji ima koncert u vašem gradu. No, karte su rasprodane i zaposlenik je “izvisio”. Iskoristite poznanstva, nabavite kartu i iznenadite svog djelatnika. Takva sitnica može značiti mnogo više od povišice ili bonusa na plaću. No, ako si možete to priuštiti nije loše zaposleniku, koji vas je impresionirao, ponuditi povišicu ili bonus. Davanje veće odgovornosti i ovlasti ali i hijerarhijski rast unutar poduzeća pokazuje da cijenite što je djelatnik učinio za tvrtku.

Sloboda u odlučivanju i idiličan odnos
Ponekad treba dozvoliti radnicima da rade na projektima po izboru ukoliko poduzeće može imati koristi od istih. Time ste dali određenu slobodu djelatnicima, možda ćete među njima otkriti i posebne talente koje ćete moći iskoristiti, a možda i stvoriti rješenja za probleme koje niste ni znali da postoje unutar tvrtke. Svakako ćete povećati moral svojih djelatnika.

Dobar odnos unutar tvrtke zlata vrijedi. Jednom kvartalno organizirajte zajedničko druženje. Neobavezno druženje uz večeru i piće opustit će djelatnike koji će razgovarati i o poslovnim stvarima koje u svakodnevnim situacijama ne bi podijelili s vama.

Srijeda, 03.10.2012. / Ato Kwamina Markin, profitiraj.hr