Poslovna organizacija

Kako pronaći više vremena za svakodnevne radne zadatke?

Počnite pratiti vrijeme koje posvećujete poslu. Jednu trećinu radnog dana posvetite novim kupcima, jednu trećinu izvršnim radnim zadacima, a jednu postojećim mušterijama.

U svakodnevnom kaosu i ubrzanom poslovnom, ali i privatnom životu, bez dobre se organizacije lako izgubiti. Kako biste sve zadatke riješili na vrijeme portal Enterpreneur.com donosi nekoliko korisnih savjeta pomoću kojih ćete posao obavljati brže i učinkovitije:

Lista nulte tolerancije
Napravite listu stvari koje morate prestati raditi kako biste se mogli u potpunosti usredotočiti na posao. Suzdržite se nepotrebnog surfanja, SMS-ova i boravljenja na društvenim mrežama.

Pravilo trećine
Počnite pratiti vrijeme koje posvećujete poslu. Jednu trećinu radnog dana posvetite novim kupcima, jednu trećinu izvršnim radnim zadacima, a jednu postojećim mušterijama. Većina poduzetnika zanemaruje jedno područje. Okrijte koja je vaša slaba točka.

Zahvalite petero ljudi
Tko su vaših trenutnih top pet mušterija? Počnite slati personalizirani poruku svakom od njih kako biste saznali kako im možete pomoći, čak i ako oni to nisu tražili od vas. To je samo petero ljudi – nećete izgubiti puno vremena, a možete značajno profitirajti.

Pola sata brige
Barem pola sata tjedno provedite u razgovoru sa svojim zaposlenicima koji se ne tiče aktualnih radnih procesa, već pokušajte saznati kakva su njihova očekivanja od posla kojeg rade te imaju li ideje koje vam nisu stigli reći.

Deset odgovora dnevno
Predsjednik SAD-a, Barack Obama svaki dan pošalje deset pismenih odgovora. Obvežite se kako ćete svaki dan odgovoriti na minimalno deset mailova, komentara na blogovima ili društvenim mrežama. Tajna lojalnosti krije se u sitnim znacima pažnje.

Ponedjeljak, 16.04.2012. / Davor Ivanov, profitiraj.hr