14 stvari koje biste trebali napraviti svakog jutra na poslu

Prvi sati na radnom mjestu mogu imati značajan efekt na produktivnost u ostatku dana, pa nije naodmet razviti dobru jutarnju rutinu.

Forbes donosi 14 kratkih savjeta što biste trebali napraviti svakog jutra kada dođete na posao:

  • Stići na vrijeme
  • Duboko udanuti i fokusirati se na 'ovdje i sada'
  • Uzmite pet mirnih minuta za sebe da se pripremite za posao
  • Gledajte na svako jutro kao svjež početak
  • Odbacite loše raspoloženje
  • U prvih sat vremena na poslu organizirajte se i odredite prioritete za cijeli dan
  • Budite prisutni na poslu, ne samo fizički, nego i mentalno
  • Konzultirajte se i uskladite s kolegama i ostatkom tima
  • Budite sigurno da je vaše radno mjesto organizirano. Drugim riječima, očistite stol!
  • Nemojte si dopustiti da vas ometaju e-mailovi. Odmah odgovarajte samo na one hitne.
  • Provjerite imate li možda glasovnih poruka
  • Obavite važne pozive i pošaljite hitne e-mailove
  • Ukoliko ste 'jutarnji tip' iskoristite to kako biste napravili nešto kreativno i produktivno.
  • Isplanirajte podnevnu pauzu.

Utorak, 03.06.2014. / poslovni.hr