Samostalni komercijalni referent za kartično poslovanje (m/ž)
U Tifonu istinski živimo i vjerujemo u naše 4 temeljne vrijednosti: ljudi, kupci, preuzimanje odgovornosti, prilagodljivost. Naš tim od 600 zaposlenika iz dana u dan daje sve od sebe, te na taj način doprinosi uspjehu naše kompanije koja kontinuirano raste.
Kao jedna od vodećih kompanija u poslovanju s naftom i plinom, s 52 prodajna mjesta i više od 20 godina prisutnosti na hrvatskom tržištu, izrazito smo motivirani da ostanemo prvi izbor našim kupcima i našim zaposlenicima. Odluke koje donosimo danas, određuju naša buduća postignuća.
UKOLIKO STE OSOBA KOJA VOLI RAD S LJUDIMA U DINAMIČNOM I STIMULATIVNOM OKRUŽENJU, TIFON JE PRAVO MJESTO ZA VAS!
ZAGREB
SAMOSTALNI KOMERCIJALNI REFERENT
ZA KARTIČNO POSLOVANJE (m/ž)
RAD NA NEODREĐENO VRIJEME, probni rok 6 mjeseci
- Zaprimanje dokumentacije od klijenata i prodajnih predstavnika te kontrola ispravnosti podataka
- Priprema i slanje zahtjeva za otvaranje klijenta kao i za sve ostale promjene
- Provjera podataka o klijentu u Sudskom ili Obrtničkom registru te u aplikaciji Poslovna Hrvatska
- Izrada kartica za gorivo - postpaid, prepaid, poklon kartica te aktiviranje, blokiranje kartica kao i sve ostale promjene na zahtjev klijenta
- Pakiranje i slanje kartica, ugovora i ostale potrebne dokumentacije klijentima putem pošte
- Arhiviranje dokumentacije i ažuriranje baze podataka
- Komunikacija s klijentima na svim razinama kako bi se ispunili specifični zahtjevi klijenata i podrška u OCC-u
- Promjena statusa klijenta– promjena limita, aktiviranje, privremena ili trajna blokada
- Tjedna priprema potraživanja te prosljeđivanje podataka u Riznicu
- Priprema dokumentacije za redovnu reviziju
- Priprema redovnih i ad hoc izvješća o kartičnom poslovanju
- SSS / VŠS/VSS
- Najmanje 1 g iskustva na istim ili sličnim poslovima
- Napredno korištenje MS Office alata
- Dobro znanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Razvijene komunikacijske vještine te sklonost timskom radu
- Sposobnost postavljanja prioriteta i proaktivni pristup radu
- Poznavanjem rada u Arksys, Navision aplikacijama
- Priliku za profesionalni razvoj i kontinuirano usavršavanje
- Dinamično i međunarodno okruženje
- Kompetitivna primanja, dodatak za učinkovitost, dodatak za topli obrok te prigodne nagrade – dar za Uskrs, božićnica, regres, …
- Ravnotežu privatnog i poslovnog života te aktivnu brigu o Vašem zdravlju i cjelovitoj dobrobiti
Kako se prijaviti:
Ukoliko ste osoba koja voli izazove i odgovarate navedenim zahtjevima radnog mjesta, molimo da se prijavite putem linka do 24.05.2024.