Ostale informacije:
Zadaci uključuju: • zaprimanje i obradu reklamacija • analizu i ocjenu opravdanosti zaprimljenih reklamacija • priprema radnih naloga reklamacija za proizvodnju • redovitu i aktivnu komunikaciju s maloprodajnim salonima i proizvodnim odjelima • vođenje evidencije i analitike reklamacija • praćenje cjelokupnog procesa rješavanja reklamacija od zaprimanja do isporuke u MP salon Uvjeti: • SSS/VŠS tehničkog smjera • napredno koristiš MS Office (Excel..) • imaš pozitivan stav i pokretačku energiju • fleksibilan si i spreman na učenje • spreman si za rad u dinamičnom i zahtjevnom okruženju • sklon si timskom radu Poslodavac nudi: • edukacije i okruženje koje potiče osobni i profesionalan razvoj • interne prijenose znanja i vještina • izazovne i raznolike radne zadatke • nagrađivanje kroz sustav praćenja razvoja kompetencija i osobnog učinka • veliki paket dodatnih benefita