Ostale informacije:
Odgovornosti: - Pružanje izvrsne korisničke podrške putem telefona, e-maila i osobno - Sastavljanje i upravljanje rezervacijama vozila - Edukacija klijenata o uslugama i uvjetima najma vozila - Rješavanje problema i prigovora klijenata na profesionalan i efikasan način - Suradnja s drugim odjelima kako bi osigurali najbolje iskustvo za klijente Kvalifikacije: - Minimum srednje stručne spreme - Odlične komunikacijske vještine i ljubaznost prema klijentima - Poznavanje engleskog jezika ( prednost poznavanje više jezika ) - Sposobnost rada u dinamičnom okruženju i pod pritiskom - Poznavanje rada na računalu i MS Office paketa - Posjedovanje vozačke dozvole B kategorije - Iskustvo u korisničkoj podršci ili sličnom području je poželjno, ali nije uvjet Ponuda: - Stalni radni odnos - Mogućnost napredovanja u dinamičnoj i rastućoj tvrtki - Konkurentna primanja i dodatni bonusi Pridružite se našem timu i postanite ključni dio naše misije pružanja vrhunske usluge i zadovoljstva naših klijenata! Uvjeti Stručna sprema: Srednja stručna sprema, Viša stručna sprema, Visoka stručna sprema
Potrebne godine iskustva: 0-1
Jezici: Engleski (razina govora - izvrsno, razina pisma - izvrsno), Hrvatski (razina govora - izvrsno, razina pisma - izvrsno)
Vozačka dozvola: B
Vještine: Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet Što nudimo
Vrsta zaposlenja:
Na određeno vrijeme, Stalni radni odnos, Sezonski
LOKACIJA:
Split Zračna Luka