Kreativna borba vozača Marka Gundića na tržištu taksista

Taxi: Daj što daš

Ako stranka misli da vožnja nije vrijedila koliko pokaže taksimetar, ima pravo taksistu dati manje novca.

Luksuzni crni mercedes s natpisom "Taxi daj što daš" klizio je Avenijom Većeslava Holjevca. Na crvenom svjetlu "proučavao" ga je vozač s desne strane, a onaj u lijevom traku zapisivao je njegov broj mobitela. Potencijalna nova mušterija za Marka Gundića, taksista koji je pronašao svoj način borbe na zagrebačkom tržištu. Na kraju vožnje kaže vam regularan iznos, a potom doda da platite koliko smatrate da je on zaslužio za taj posao...

Nitko ga nije kopirao
– Ako me nazovete i dođem po vas, uključim taksimetar i, kad završimo, ja kažem "evo, ova vožnja vrijedi 50 kuna", ali vi meni možete dati koliko mislite da vožnja doista vrijedi – opisuje ovaj član vremešnog udruženja Radio taksi Zagreb.

Krovna organizacija, tvrdi, nema ništa protiv njegova marketinga i načina rada. Dosad ga, a na cesti je s "daj što daš" posljednja dva tjedna, nitko od kolega nije kopirao...

– Nitko me nije kopirao jer ljudi misle da će mi netko dati samo dvije kune, ali to mi se još nije dogodilo. Svi su mi dali koliko je pisalo na taksimetru ili još i više. Pa ne bih mogao preživjeti da mi netko da dvije kune – priča Gundić, koji ne strahuje od proširenja, nazovimo to tako, njegova štosa.

Dapače! Kako kaže, kad bi isti princip primijenilo barem desetak vozača taksija, imali bi uzorak od 300, 400 vožnji i napokon bi mogli doznati koliko su građani spremni dati za vožnju taksijem.

Nije sve u novcu
Kreativni vozač inače stoji po stajalištima, ali broj mu se "hvata" i dok kruži gradom. Mnogi, dodaje, pomisle da je riječ o kakvoj muljaži. Ali isto tako i da ih zeza.

– Treba ljude navikavati na takve stvari. Svi misle da je sve u novcu. E pa nije – završava taksist Gundić.

Srijeda, 31.08.2011. / Ivana Rimac Lesički, vecernji.hr