BERKSHIRE TRAŽI EXECUTIVE ASSISTANTA

Traži tajnika: Što trebate znati da biste radili za W. Buffetta?

Rad za Warrena Buffetta neće se sastojati samo od dosadnih administrativnih poslova

Traži tajnika: Što trebate znati da biste radili za W. Buffetta?

Berkshire Hathaway Warrena Buffetta objavio je natječaj za executive assistanta, odnosno osobu koja će biti tajnik vjerojatno najslavnijem investitoru na svijetu.

Budući zaposlenik mora prihvatiti teške situacije i zadatke i obaviti ih s vrhunskom profesionalnošću te raditi neovisno i s malo direktnog nadzora.Radno mjesto u Berkshire Hathawayu jamačno će privući velik broj zainteresiranih jer sigurno postoji golem broj ljudi koji bi bili voljni i platiti da svakodnevno budu u Buffettovoj blizini, a ovako bi im se moglo dogoditi da za takvo nešto primaju plaću.
 
U natječaju se kao odgovornosti novog Buffettova tajnika navodi koordiniranje rasporeda, sastanaka unutar kompanije i s klijentima, pripremanje pisama i druge korespondencije, koordiniranje domaćih i inozemnih putovanja, organiziranje specijalnih događaja koje uključuje biranje lokacija, slanje obavijesti, pripremanje materijala i dogovaranje dostave hrane i pića.
 
Pri tome će budući tajnik itekako morati paziti da na takvim događanjima bude dovoljno Buffettovih omiljenih stvari, poput kola s okusom višnje, slatkiša i pečenih krumpira, upozorava Business Insider.
 
Naravno, posao za Buffetta uključuje i neke "dosadne" uredske poslove kao što su arhiviranje i fotokopiranje te "drugi administrativni poslovi", a novi executive assistant u Berkshireu morat će pomagati i u specijalnim projektima.
 
Za posao koji donosi i "neprocjenjivu" mogućnost boravka u Buffettovoj blizini traži se visoka stručna sprema, pri čemu će prednost imati oni koji su slušali predmete iz ekonomije, računovodstva ili financija, a osoba mora imati i tri do pet godina iskustva na sličnim radnim mjestima.
 
Osim toga, budući zaposlenik treba napredno koristiti Microsoft Windowsove softverske pakete za izradu grafova i obradu teksta jer je jedan od zadataka i sastavljanje takvih dokumenata.
 
Od posebnih "vještina" traže se profesionalnost, orijentiranost na tim, motivacija te izvrsne komunikacijske i organizacijske vještine, a naglašava se i da zaposlenik mora moći "baratati povjerljivim informacija najviše razine" (u prijevodu - zaboravite na insajdersko trgovanje), "prihvatiti teške situacije i zadatke i obaviti ih s vrhunskom profesionalnošću" te "raditi neovisno i s malo direktnog nadzora".

Srijeda, 07.12.2011. / business.hr