Turista ima sve više, ali imaju drugačije navike

Turista ima sve više, ali imaju drugačije navike

Većina turista dolazi automobilima i u individualnoj organizaciji pa agencije bilježe smanjenje prometa

Putničkim agencijama ljeto nije donijelo više posla te se pad njihova prometa i dalje procjenjuje na oko 90 posto, s tek ponekim izuzetkom u pojedinim regijama, a s obzirom na načine putovanja i rezerviranja u koronakrizi pomaci se ne očekuju u skoro vrijeme, kaže predsjednik UHPA-e Tomislav Fain.

Agencije u Istri i na Kvarneru imaju nešto posla ovog ljeta, jer je tamo najviše turista, no daleko je to od lanjskog agencijskog prometa, dok u Dalmaciji, napose na dubrovačko-neretvanskom području, pa i na otocima, nemaju skoro nikakvog posla, slično kao u kontinentalnom dijelu zemlje.

“Agencijama povećani dolasci turista u Hrvatsku u srpnju ne donose ništa prihoda, a ni u kolovozu ni u jesen ne očekujemo pomake, jer većina turista dolazi automobilima i u individualnoj organizaciji. U destinaciji gdje borave također ne traže izlete, transfere ni druge usluge i sadržaje koje nude agencije, tako da one odrađuju možda tek 10 posto lanjskog prometa”, iznosi Fain.

“Privatni smještaj i ovo je ljeto popunjeniji nego druge vrste, i agencije koje s time rade to i ‘osjete’, pogotovo na Jadranu, iako ni to nije jednako u svim obalnim županijama. No, ni kod njih promet još nije ni na oko 50 posto lanjskog, a kod onih koje posreduju s hotelima to je tek 10 do 30 posto. Sve je to manje od ukupnog turističkog prometa, koji se u Hrvatskoj u srpnju ‘podigao’ i na više od 50 posto lanjskog, kada se gledaju dolasci i noćenja u sustavu eVisitor”, naglašava Fain.

Članak je u skraćenom izdanju prenesen s portala poslovni.hr

LinkedIn

LinkedInPratite nas na LinkedIn-u zato što svakodnevno donosimo najnovije oglase, vijesti i savjete za traženje posla i razvoj karijere -> www.linkedin.com/company/posao-hr

LinkedIn - posao.hr

Ponedjeljak, 20.07.2020. / www.poslovni.hr