Sandra Mihelčić odabrana za ambasadorice ženskog poduzetništva

Sandra MihelčićU okviru natječaja za "Europsku mrežu žena ambasadorica poduzetništva" direktorica i vlasnica Business Media Group-e te glavna urednica Poslovnog savjetnika Sandra Mihelčić izabrana je u društvo deset iz cijele Hrvatske te će biti predstavljana na europskoj konferenciji žena ambasadorica 8. prosinca u Bruxellesu.

Počasna titula koju će nositi narednih godinu i pol dana je "ambasadorica ženskog poduzetništva". Sandri Mihelčić će na gala večeri priznanje osobno uručiti belgijska Princeza Matilda od Belgije, g. Antonio Tajani potpredsjednik Europske komisije i Ministar poduzetništva, te gđa. Sabine Laruelle belgijska ministrica znanosti.

Gđa. Mihelčić će uz prigodan govor na engleskom jeziku predstaviti svoje osobno poduzetničko iskustvo. Odlukom Hrvatske gospodarske komore čast primanja priznanja i predstavljanja cjelokupnog ženskog poduzetništva u RH pripala je upravo direktorici i vlasnici Business Media Group-e Sandri Mihelčić koju će ispred renomirane publike iz Europske komisije predstaviti odgovarajućim promotivnim slikama i životopisom.

Pedeset i tri posto hrvatskog stanovništva su žene, a među osnivačicama trgovačkih društava ih je samo dvadeset i pet posto što znatno odstupa od prosjeka Europske unije. U sto najvećih hrvatskih tvrtki samo je šest posto žena na rukovodećim položajima, a u nadzornim odborima ih je svega dvadeset posto.

Prema istraživanju časopisa Poslovni savjetnik žene su za isto radno mjesto i do dvadeset i šest posto slabije plaćene u odnosu na muškarce. Podaci pokazuju da je biznis definitivno svijet muškaraca u kojeg žene vrlo teško i sporo ulaze, kaže S. Mihelčić.

Sandra MihelčićU hrvatskoj je više žena s visokom stručnom spremom nego muškaraca, no s druge strane moraju se više dokazivati i dvostruko više raditi od muških kolega da bi sklopile neki posao i u velikom broju slučajeva udaraju u tzv. stakleni strop koji im ne dopušta da napreduju dalje od pozicije srednjeg menadžmenta. Ženu se često puta stavlja pred zid i ona mora odlučiti hoće li karijeru ili obitelj, dok se muškarca to nikad ne pita. U dosta slučajeva žene su si same krive što ne napreduju u karijeri i ne pokreću vlastite biznise jer po prirodi nisu prodorne i nedovoljno se bore, te im nedostaje samopouzdanja, a uz to još se susreću s negativnim stavom okoline prema ženi poduzetnici, zaključuje Sandra Mihelčić.

Upravo je zadatak odabranih žena ambasadorica da u narednih godinu i pol dana rade na jačanju svijesti i potiču žene, te ih motiviraju da se počnu baviti poduzetništvom kao poželjnim zanimanjem.

Vitomir Tafra, predsjednik Uprave obrazovne grupe Zrinski i tajnik Nacionalne koordinacije E4E-a (obrazovanje za poduzetništvo Hrvatske gospodarske komore) naglasio je kako su senzibilizacija javnosti i edukacija ključni za razvoj poduzetništva i da ovo nisu samo primjeri kako žena može krenuti i biti poduzetnik, nego pokazati da žena može, bez obzira otvorila svoj biznis ili ne, biti poduzetna u onome što čini i radi. "Svih 10 poduzetnica prepoznate su kao potencijal i sve će biti uključene u promotivne aktivnosti, kako bi svojim primjerom i iskustvom pokazale da se može uspjeti. Umrežavanje i povezivanje će se raditi u svrhu promocije - za promociju tvrtke, vlastitu promociju i promociju svog životnog puta", zaključio je Tafra.

Ponedjeljak, 06.12.2010.