Labud nastavlja s povećanom proizvodnjom, svoje zaposlenike nagrađuje s 1000 kuna bonusa

Labud nastavlja s povećanom proizvodnjom, svoje zaposlenike nagrađuje s 1000 kuna bonusa

Budući da jučerašnji potres nije oštetio pogone Meteor grupe – Labud, proizvodnja sredstava za dezinfekciju već je nastavljena te je i, kako su priopćili, višestruko povećana.

- Potražnja je u ovim okolnostima tolika da takvih proizvoda uopće nema u skladištu. Umjesto da se skladište, sve se količine dezinfekcijskih sredstava kupcima, odnosno zdravstvenim i drugim ustanovama, kao i poslovnim subjektima i ostalim organizacijama, distribuiraju odmah s proizvodnih traka – istaknula je Laura Justinić Skoko, direktorica prodaje Meteor grupe – Labud, i dodala kako kompanija „ima liste čekanja i redom isporučuje robu čim se proizvede“.

Usto, budući da potražnja za dezinficijensima kontinuirano raste, u Labudu intenzivno rade na nabavi dodatnih količina sirovine kako bi se daljnjim povećanjem potražnje moglo u još većoj mjeri odgovoriti potrebama svih koji rade i skrbe o sigurnosti i potrebama građana u trenutnim izvanrednim okolnostima.

- Trenutačno je proizvodnja šest dana u tjednu organizirana u dvije smjene između kojih je pola sata pauze unutar koje se, kao i na kraju radnog dana, provode redovite dezinfekcije proizvodnih pogona i drugih radnih prostora u kojima borave zaposlenici. Za sve radnike u proizvodnji osigurana je zaštitna oprema i dosljedno se provode sve preporučene mjere kojima je dodatno povećana razina sigurnosti – objasnili su u priopćenju.

- Svi naši radnici u proizvodnji koji svakodnevno dolaze na radna mjesta kako bi pomogli našim sugrađanima da budu sigurniji i da se zaštite bit će nagrađeni s 1000 kuna, a dodatno smo za njih i za sve naše druge zaposlenike osigurali 2,3 tone proizvoda kako bi adekvatnu zaštitu imali i kod kuće za sebe i svoje članove obitelji - naglasila je Justinić Skoko.

Osim povećanja prodaje dezinfekcijskih sredstva, Meteor grupa – Labud bilježi i rast prodaje sredstava za čišćenje kućanstava. Proizvoda za higijenu doma ima dovoljno i u skladištima, poručuju, i u tom segmentu mogu se zadovoljiti sve potrebe kupaca i potrošača i u uvjetima povećane potražnje. 

- Cijene svih proizvoda, i dezinfekcijskih i onih za čišćenje kućanstva, ostale su iste unatoč rastu cijene određenih sirovina – naglašavaju u Meteor grupi – Labud.

Preuzeto sa novac.hr

LinkedIn

LinkedInPratite nas na LinkedIn-u zato što svakodnevno donosimo najnovije oglase, vijesti i savjete za traženje posla i razvoj karijere -> www.linkedin.com/company/posao-hr

LinkedIn - posao.hr

Ponedjeljak, 23.03.2020. / novac.hr