Imamo se čime pohvaliti: U jednom segmentu smo među najtraženijima u Europi

Imamo se čime pohvaliti: U jednom segmentu smo među najtraženijima u Europi

Kao zanimljivost istraživači navode kako bi trećina ispitanika željela da njihovo radno mjesto zahtijeva manje poslovnih putovanja.

Međunarodni poslovni skupovi i kongresi u Europi su u porastu, a i prognoze su do kraja godine dobre kao i za iduće dvije, pri čemu je Hrvatska među 15 najtraženijih europskih destinacija, izvijestili su u ponedjeljak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na temelju istraživanja o kongresnom turizmu.

Riječ je o istraživanju “Portrait of European Meeting & Convention Travel”, u čijoj izradi sudjeluje kongresna burza IMEX i agencija MMGY Global, a surađuje i HTZ.

Uz Hrvatsku sudjeluje još šest zemalja. Prvi krug istraživanja proveden je u svibnju i lipnju i sada su stigli i rezultati, dok je drugi predviđen za rujan.

Hrvatska je prema istraživanju među 15 “probranih najpopularnijih MICE destinacija” u kojima organizatori u iduće dvije godine planiraju neki skup ili kongres. U skupini tih 15 najpopularnijih su Njemačka, koja je na prvom mjestu, zatim Španjolska, Italija, Portugal, Francuska, Austrija, Švicarska i druge. Iza Hrvatske su Poljska, Švedska, Mađarska, Norveška, Finska itd.

Zanimljivim pokazateljem iz istraživanja iz HTZ-a drže opći dojam o destinaciji, koji je ocijenjen kao najznačajniji pri odabiru lokacije održavanja poslovnog skupa, a tu su i drugi važni faktori poput prometne povezanosti, udaljenosti lokacija unutar destinacije, sigurnosti boravka, troškova organizacije skupova i drugih.

Istraživači ističu da se osobni sastanci vraćaju na velika vrata te ih za iduće dvije godine dogovara čak 70 posto planera/organizatora kao najučinkovitiji model u odnosu na hibridne i virtualne događaje. Ipak, predviđa se i da bi virtualni i hibridni sastanci mogli ponovno postati popularniji tijekom iduće dvije godine.

Među mjestima i lokacijama skupova i kongresa izdvaja se Njemačka na prvom mjestu za prošle i buduće sastanke u Europi i za organizatore i za sudionike događanja, dok su SAD na prvom mjestu izvan Europe.

Trošak ostaje i dalje najvažniji faktor pri odlučivanju o lokaciji sastanaka za 72 posto planera i sudionika, posebice cijene smještaja, zrakoplovnih karata i povećanja raznih naknada, a tri četvrtine anketiranih tvrdi da će povećanje cijena zrakoplovnih karata rezultirati manjim brojem putovanja.

Važna je i održivost te se od 50 posto planera traži da odaberu mjesta za skupove i sastanke koja ispunjavaju ciljeve održivosti, za što su sudionici spremno i platiti više.

Kao zanimljivost istraživači navode kako bi trećina ispitanika željela da njihovo radno mjesto zahtijeva manje poslovnih putovanja.

Izvor: poslovni.hr

LinkedIn

LinkedInPratite nas na LinkedIn-u zato što svakodnevno donosimo najnovije oglase, vijesti i savjete za traženje posla i razvoj karijere -> www.linkedin.com/company/posao-hr

LinkedIn - posao.hr

Tagovi: Hrvatska, turizam
Utorak, 05.09.2023. / poslovni.hr