Specijalist u računovdstvu (m/ž)

- dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
03.04.2019.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Dobrodošli u suvremeni mobilni svijet ALLRIDE usluga u kojem nudimo RIDECAR usluge kratkoročnog, BIZZRIDE dugoročnog najma vozila te RIDE2 prijevoz putnika i taksi usluge u novim i električnim vozilima.

Zadovoljstvo korisnika, kao i cijelog tima, ključ je našeg dosadašnjeg uspjeha.

S posebnom pažnjom birali smo našu flotu vozila, a uz vas, pažljivo odabrane educirane kolege i suradnike, podižemo uslugu na razinu gdje je zadovoljstvo klijenta uvijek na prvom mjestu.

Ako ste spremni prihvatiti standarde visoke profesionalne vožnje te dobrih međuljudskih odnosa unutar mladog kolektiva, pozivamo vas da se s nama povezete u nova iskustva!

Za navedene pozicije tražimo više osoba te smo otvoreni za zapošljavanje osoba s invaliditetom koje su u mogućnosti raditi poslove u uredu.

Molimo da molbu te životopis s fotografijom pošaljete na hrvatskom i engleskom jeziku na [email protected]

RIDECAR RENT A CAR – Specijalist u računovdstvu (m/ž)
Lokacija: Zagreb


Posao Specijalist u računovdstvu uključuje obradu računovodstvenih dokumenata, komunikaciju sa kupcima i dobavljačima, pripremanje izvještaja te ostale računovodstvene poslove prema nalogu Voditelja računovodstva.

Odgovornosti:
- knjiženje URA
- usklađivanje kartica kupaca i dobavljača
- izrada cesija i kompenzacija
- naplata potraživanja
- kartično poslovanje
- blagajničko poslovanje
- praćenje zakonskih promjena vezanih uz djelokrug rada
- ostali zadaci i obveze u odjelu računovodstva i financija

Nudimo:
Ugovor na određeno uz probni rok te mogućnost zasnivanja radnog odnosa na neodređeno.
Posebne pogodnosti:
Dinamičan posao, kontinuirano stjecanje novih znanja, priliku za učenje i razvoj i posebne benefite za sve zaposlenike.
Vrsta posla:
rad na određeno vrijeme
Županija:

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Potrebne kvalifikacije i znanja:
- SSS/VŠS ekonomskog smjera, prednost smjer financije i računovodstvo
- dobro poznavanje MS Office paketa – naglasak na Excel
- minimalno tri godine iskustvo rada u knjigovodstvu/računovodstvu
- poznavanje engleskog u govoru i pismu
- usmjerenost na ostvarivanje ciljeva u zadanom roku, sklonost timskom radu, analitičnost,
- samostalnost, stručnost u radu uz poštivanje internih procedura
- poželjno poznavanje rada u ERP sustavu (nije uvjet)
- profesionalni pristup poslu
Minimalna stručna sprema:
Srednja škola
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
dobro
Potrebno radno iskustvo:
dvije godine

Kontakt podaci poslodavca

Naziv poduzeća:
Adresa:
Vrbanjska 4, 10116 Zagreb
Županija:
Grad Zagreb

Brza prijava

Pošaljite zamolbu za posao i prijavite se na ovo radno mjesto.
Prijavite se za posao →