Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 13.10.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj tima uredske prodaje (m/ž)

Oglas je istekao

O poslu

Opis radnog mjesta:
Ključni zadaci i odgovornosti:
• usmjeravanje i vođenje tima za održavanje postojeće i razvoj nove baze klijenata te tima prodajnih administratora
• koordinacija timom u svrhu ostvarenja prodajnih ciljeva i postizanja rezultata (planiranje, organizacija, realizacija i kontrola kvalitete rada predstavnika telefonske prodaje i administratora prodaje)
• podrška timu u ostvarivanju mjesečnih ciljeva; od usmjeravanja do sudjelovanja u akviziciji klijenata
• sudjelovanje u planiranju i razvoju prodajne strategije; implementacija plana i provođenje istog unutar tima
• praćenje realizacije plana te prilagođavanje organizacije posla i aktivnosti u svrhu ispunjenja plana; praćenje i prilagođavanje tržišnim kretanjima i potrebama
• analiza aktivnosti i ostvarenih rezultata; praćenje i izrada KPI izvještaja
• sudjelovanje u prognoziranju prodajnog rezultata sukladno podacima i tržištu
• proaktivan razvoj internih procesa i predlaganje inicijativa u cilju ostvarivanja mjesečnih/ godišnjih ciljeva prodaje
• edukacija i razvoj zaposlenika kroz skupne (radionice, trening) i individualne aktivnosti (coaching)
• održavanje odnosa s klijentima sukladno njihovim potrebama, razvojem poslovanja, poslovnim zahtjevima i reklamacijama
• suradnički odnos s drugim odjelima i suradnicima, pravovremeno komuniciranje i razmjena informacija u svrhu održavanja kvalitete usluge i osiguravanja efikasnog rada tima
• osiguravanje kvalitete usluge kao i zadovoljstva klijenata, odnosno korisnika u skladu sa standardima tvrtke
Vrsta posla:
stalni radni odnos

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Od idealnog kandidata očekujemo:
• iskustvo rada na poziciji voditelja tima (kontakt centar, služba za korisnike, prodaja…)
• afinitet prema prodaji, razumijevanje kupovnog procesa i načina donošenja odluka poslovnih korisnika te pretvaranje istih u prodajne prilike
• proaktivnost, snalažljivost i orijentiranost na rezultat
• razvijene rukovodeće vještine i vještine upravljanja timom
• razvijene komunikacijske i prezentacijske vještine
• visoka organiziranost i sposobnost prioritiziranja
• expert znanje excel-a (power pivot), Power BI iskustvo je prednost
• znanje engleskog jezika u govoru i pismu (B2)
• vozačka dozvola B kategorije

Nudimo:
• bonus/nagrađivanje ovisno o ostvarenim rezultatima
• trinaestu plaću, dodatak za putne troškove i prehranu, regres i dar za djecu
• mogućnost korištenja MultiSport kartice
• dobru i poticajnu radnu atmosferu te stalno rastuće i dinamično poslovno okruženje
• rad u tvrtki s vodećom pozicijom u branši
• mogućnost dodatne edukacije, usavršavanja i razvoja

Radno vrijeme: 08:00 – 16:00h.

U GLS General Logistics Systems Croatia d.o.o. pružamo pouzdanu, sigurnu i transparentnu uslugu prikupa i dostave paketa. U skladu s dinamičnim poslovanjem, njegujemo fleksibilan pristup te brzi pronalazak pravih logističkih rješenja za sve naše klijente i suradnike. Odgovornim pristupom prema našim zaposlenicima, radu, društvu i okolišu ostvarujemo održiv razvoj osiguravajući kontinuirano visoku kvalitetu usluga.

Više o GLS Croatia možete pronaći na našoj web www.gls-croatia.com ili Facebook stranici facebook.com/glscroatia

Ako ste se prepoznali u ovom oglasu, prijaviti se možete slanjem životopisa i motivacijskog pisma putem donjeg linka za 'Brzu prijavu'.