Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 12.10.2014. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj/ica ureda

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Donja Lomnica
Rok prijave:
12.10.2014.
Plaća:
od 398 € neto  (Kalkulator plaće)

O poslu

Opis radnog mjesta:
Voditelj/ica ureda treba posjedovati široka znanja i vještine koje su potrebne za uspješno izvršavanje obaveza i uredno vođenje ureda i poslovanja. Očekuje se inicijativnost, prilagodljivost i temeljitost. Glavna funkcija radnog mjesta voditelja/ice ureda je organizacija i uredna administracija. Uključuje široki spektar odgovornosti: od brige oko funkcioniranja ureda, podrške u financijskom upravljanju, administrativnih zadataka do logističko-tehničke podrške menadžmentu i zaposlenicima.

• administrativni i uredski poslovi te opća koordinacija rada ureda i administracije
• nabavka office materijala i sredstava za rad, kontrola i evidencija troškova; obavljanje i koordinacija uredskih poslova i vođenje administrativnog dijela upravljanja poslovanjem; komunikacije s dobavljačima, klijentima i ostalim suradnicima
• poslovna komunikacija i korespondencija (telefonom, faksom, mailom, internet)
• podrška prodaji uključuje održavanje baze klijenata i podrška direktorici u administrativnom dijelu prodajnih aktivnosti- kreiranje prodajnih ponuda- komunikacija s klijentima- ažuriranje baza podataka poslovnih suradnika- izrada i vođenje evidencije ugovora za poslovne suradnike
• podrška financijskom upravljanju koja uključuje naplatu, kontrolu i provedbu plaćanja, Obavljanje administrativnih poslova u vezi računovodstva - suradnja s knjigovodstvom i priprema dokumentacije za knjigovodstveni servis
• pregled i priprema svih poslovnih dokumenata, ugovora, izvještaja, dopisa, kao i klasificiranje i prezentacija bitnih elemenata menadžmentu
• podrška pri upravljanju ljudskim resursima uključuje vođenje evidencije o zaposlenicima (evidencije Ugovora, evidencijskih lista, te prijave i odjave djelatnika HZZO i HZMO); obrada podataka i planiranje službenih putovanja - izrada i evidencija putnih naloga
• tehnička podrška uključuje podršku zaposlenicima u obavljanju stručnih poslova posebice kontrola rokova te usklađivanje i ispravnost isporučenog s narudžbama
• uređivanje i ažuriranje web stranice
Vrsta posla:
rad na određeno vrijeme

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
• Minimum 1-2 godine iskustva na sličnim poslovima
• Stručna sprema: SSS, VŠS, VSS,
• Napredno korištenje Microsoft paketa
• Aktivno znanje engleskog jezika
• Vozačka dozvola B kategorije
Minimalna stručna sprema:
Nesvršen fakultet/viša škola
Strani jezik:
engleski
Vozačka dozvola:
B
Poznavanje rada na računalu:
napredno
Potrebno radno iskustvo:
jedna godina