Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 17.05.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Viši službenik/ službenica- financije (senior officer, finance desk)  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
INTERNATIONAL MEDICAL CORPS
Kategorija:
Mjesto rada:
Split
Rok prijave:
17.05.2022.

O poslu

Mjesto rada:
SPLIT, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
5 godina
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Poslodavac:
INTERNATIONAL MEDICAL CORPS
Kontakt:
putem linka: https://internationalmedicalcorps.hua.hrsmart.com/hr/ats/Posting/view/520
Ostale informacije:
Opis poslova: Odgovoran za računovodstvo i management projekata te cjelokupnu provedbu financijskih i administrativnih procedura. Treba osigurati da su financijske i administrativne politike i procedure u skladu s politikama International Medical Corpsa i zahtjevima izvora financiranja, djelovati kao mentor uglavnom mlađim kolegama, službenicima, financijskom odjelu i pomoćnicima; osigurati obuku na poslu u svrhu razvoja zaposlenika. Niže navedeni zadaci i odgovornosti imaju za cilj opisati opću prirodu i razinu posla koji obavljaju osobe raspoređene na ovo radno mjesto. Razina obavljenog posla može varirati ovisno o složenosti portfelja zemlje, o broju čimbenika koji utječu i njihovoj međuovisnosti. Neki od čimbenika koji utječu na složenost mogu biti; veličina programa u zemlji (vrijednost u USD i broj projekata), raznolikost donatora, međuovisnost i međusobni odnosi projekata, broj terenskih lokacija, resursi, kontekst zemlje itd. Računovodstvo: Pregledavanje terenskih računovodstvenih izvješća i osiguravanje da su troškovi proknjiženi od strane tima za podršku sistemima. Priprema računovodstvenih unosa i osiguravanje da su svi troškovi projekata dopušteni i alocirani prema propisima donatora. Osiguravanje da se za zatvorene projekte ne naplaćuju troškovi, kao i da se troškovi rasporede na ispravne račune. Provjeravanje da su troškovi dopušteni, dodjeljivi i razumni. Komunicirati sve probleme sa supervizorom
Osiguravanje ispravnog evidentiranja svih transakcija, u skladu s računovodstvenim smjernicama International Medical Corpsa.
Praćenje i analiziranje obveza prema dobavljačima i potraživanja od radnika, osiguravanje pravodobnog podmirivanja računa.
Osiguravanje da su računi potraživanja propisno zatvoreni.
Priprema kontnog plana za projekte, osiguravanje da je kontni plan u skladu s odobrenim proračunom.
Poučavanje manje iskusnih kolega računovodstvenim praksama i prenošenje znanja i iskustava.
Financijsko izvješćivanje / Analiza: Slanje konsolidiranih mjesečnih financijskih izvješća i analiza managementu
Pregled i odobravane analize novčanog toka, koordiniranje s terenom u smislu potrošnje, praćenje jesu li svi nastali troškovi u skladu s dokumentom o dodjeli bespovratnih sredstava i propisima donatora te koordiniranje rasprave o analizi odstupanja i dokumentacije.
Identificirati zahtjeve za i razvijati formate izvješćivanja za pomoć u upravljanju operacijama i troškovima bespovratnih sredstava.
Istraživanje mogućih poboljšanja u procesu izvješćivanja i analiza koja mogu dodatno poboljšati rad na terenu i u sjedištu, kako bi se uskladili sa potrebnim donatorskim i internim izvješćima/analizama.
Upravljanje financijskim potporama: Pregled dokumenta o dodjeli bespovratnih sredstava, osiguravanje da su uvjeti iz dokumenta o bespovratnim sredstvima priopćeni regionalnom Financijskom Koordinatoru, Direktoru za Međunarodne Financije;
Nadgledanje projekta prema planu potrošnje koji je poslan s terena. Pregledavanje planova projekta osiguravajući da su svi troškovi nastali i procijenjeni u okviru projekta u skladu s proračunom projekta, propisima donatora i procedurama IMC-a.
Pratiti rate primljene od donatora i osigurati da završno stanje odgovara financijskim izvješćima dostavljenim donatoru
Pregledavanje dokumentacije o nabavi projekta iznad 20.000 USD i provjerite je li u skladu s politikama IMC-a i propisima donatora
Ažuriranje datoteka projekata (grantova) i osiguravanje da su svi dokumenti dostupni u datoteci Grant File.
Pregledavanje financijskih izvješća donatora primljenih s terena, priprema financijskih izvješća saveznih donatora.
Budžetiranje: Pomaganje administrativnom Direktoru Financija i/ili drugom financijskom osoblju na terenu, u pripremama proračuna i izmjenama proračuna. Pregledavanje proračuna osiguravajući dobivanje svih potrebnih odobrenja. Povezivanje sa Višim Analitičarem troškova i cijena, po potrebi.
Rad s HQ i terenskim timovima kako bi se na vrijeme predvidilo bilo kakav nedostatak sredstava
Ako je potrebno, raditi s relevantnim odjelom u razvoju novih procesa za proračun
Ostalo: Pratiti funkcionira li teren u skladu s lokalnim porezima; provjera usklađenosti s lokalnim zakonima, rukovanje gotovinom, te briga o ažurnosti i dostupnosti internih priručnika
Pregledavanje satnice i vođenje evidencije za međunarodno osoblje. Olakšavanje dodavanja i uklanjanja projekata u T&E zaposlenicima
Praćenje dnevnih izvješća o gotovini koja uključuje i gotovinu i stanje u banci
Organiziranje prijenosa sredstava iz LA-a na terenske urede i obrnuto (kada je primjenjivo)
Pratiti fluktuacije tečaja i njihov učinak na provedbu programa/trošenje proračuna
Upravljanje pod-projektima, pregled podizvješća i izdataka prema ugovoru, plaćanje pod-izvođačima
Stalno preispitivanje razvoja, implementacije, procedura/sustava u okruženju koje se stalno mijenja
Pomoć Jedinici za financijsku kontrolu u procesu pripreme na kraju godine
Pomoć terenskom osoblju u rješavanju drugih svakodnevnih problema; pomoć terenskim administrativnim direktorima u izgradnji lokalnih kapaciteta
Posjeti terenu kada je potrebno
Svakodnevna korespondencija s terenskim i drugim uredima glavnog sjedišta o svim financijskim pitanjima
Pravovremeno upisivanje satnica; unos rasporeda vremena u T&E dnevno
Pokriće za Voditelja tijekom njegove/njezine odsutnosti, u slučaju delegiranja
MINIMALNE KVALIFIKACIJE Ekonomski fakultet (bacc., mag., dipl. oec., mr.), poželjno je računovodstvo i/ili financije.
Obično 5+ godina relevantnog iskustva u području financija/računovodstva
Ekvivalentna kombinacija relevantnog obrazovanja i iskustva može se zamijeniti prema potrebi
Sposobnost prikupljanja, analiziranja i evaluacije činjenica, definiranja problema, izvođenja valjanih zaključaka te pripremanja i predstavljanja sažetih usmenih i pisanih izvještaja
Sposobnost uspostavljanja i održavanja učinkovitih radnih odnosa s drugim osobljem te jasne i učinkovite komunikacije, usmeno i pismeno
Sposobnost rješavanja osjetljivih pitanja na povjerljivoj osnovi
Tečno znanje engleskog jezika uz dokazanu sposobnost dobrog izražavanja usmeno i pismeno
Spremnost na putovanja i rad u inozemstvu (30% vremena godišnje)
Radno vrijeme: - Pon, Uto, Sri, Pet od 09:00h - 17:00h - Čet od 12:00h - 20:00h
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
122899447
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.