Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Ostale informacije:
Opis poslova: •Zaprimanje i rješavanje upita i pritužbi korisnika (u pisanom obliku) •Praćenje marketinških aktivnosti i naplate •Uspješno vođenje i zatvaranje slučajeva klijenata •Kontrola marketinških aktivnosti u okviru regulacije tržišta •Praćenje propisa telekom regulatornih tijela na međunarodnim tržištima •Istraživanje tržišta i praćenje telekomunikacija. Uvjeti: •VSS, preddiplomski studij (prvostupnik), diplomski studij (magistar, doktorat, stručni studij), SSS(ekonomija, upravna i pravna administracija) •Spremnost za rad vikendom •Navedeno potrebno radno iskustvo nije vezano za radno iskustvo na poziciji na koju bi kandidat/kinja bio zaposlen. •Napredno poznavanje rada na računalu (obavezno MS office) •Proaktivnost i želja za kontinuiranim učenjem •Zanimanje za tehnologiju •Izvrsne komunikacijske vještine kroz jasan, precizan i gramatički točan izgovor/pisanje engleskog jezika •Multitasking i predanost poslu •Pozitivan pristup kolegama i korisnicima, upornost i usmjerenost na rezultate •Dobra suradnja u timu, samoorganiziranost, otvorenost za promjene i fleksibilnost.