Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 06.06.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Strategy Manager / Voditelj strateškog planiranja (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
06.06.2019.

O poslu

Opis radnog mjesta:
UM ZAGREB je jedna od vodećih agencija za planiranje i plasman reklamnih poruka kroz medije u Hrvatskoj.
UM agencije djeluju unutar IPG Mediabrands globalne mreže. U jugoistočnoj Europi, UM je dio I&F McCann Grupe, jednog od vodećih komunikacijskih sustava, s podružnicama za tržište Srbije, Bugarske, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Makedonije, Crne Gore i Albanije, te 200 medijskih stručnjaka za inovacije medijske komunikacije na dugoj listi klijenata, uključujući i The Coca Cola Company, L’Oreal, Ferrero, Addiko Bank, Tommy, Johnson & Johnson, Molson Coors, REWE Group itd.

I&F McCann Grupa posluje na 12 tržišta (Srbije, Danske, Finske, Slovenije, Norveške, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Bugarske, Švedske, Albanije i Hrvatske). Agencije u okviru I&F McCann Grupe osvojile su više od 800 nagrada na lokalnim, regionalnim i međunarodnim festivalima oglašavanja.

Strategy Manager / Voditelj strateškog planiranja (m/ž) - 1 izvršitelj

Zaduženja:
• Kreiranje strategija koje obuhvaćaju zakup i planiranje oglašavanja u medijima
• Zastupanje i njegovanje smjelog načina razmišljanja, doprinos uspostavljanju kreativne kulture u agenciji i prevođenje vizije u konkretne projekte;
• Kontinuirani razvoj specifičnog strateškog okvira branda agencije UM
• Sposobnost za razvijanje angažiranih potrošačkih uvida, razumijevanje potrošača i korištenje tog znanja da bi se napravilo integrirano komunikacijsko rješenje;
• Postati integralni dio new business tima agencije i učestvovati kada je potrebno na lokalnim projektima za Hrvatsku, te sudjelovanje na regionalnim projektima kroz izradu dijela projekta za hrvatsko tržište;
• Pomoć u konstantnom razvijanju i usavršavanju agencijskih sustava i alata;
• Rad sa partnerskim agencijama kako bi se pomoglo razvoju odnosa s klijentima (ohrabrivanje različitosti pristupa i kompletna integracija dostupnih disciplina i resursa);
• Treninzi za sve relevantne planere/stratege lokalnih tržišta, njegovanje postojećih strateških talenata;
• Svakodnevno praćenje trendova na medijskom tržištu Hrvatske putem interneta, literature, kontakata, medija;
• Praćenje dnevnih novina, trade magazina i relevantnih internet site-ova radi prikupljanja podataka o privrednim, ekonomskim i političkim kretanjima u Hrvatskoj i regiji, novina na medijskom tržištu, prisustvo klijenata u medijima i interesantnih trendova
• Poznavanje istraživačkih softwarea i izvan onih dostupnih na lokalnom tržištu.
Posebne pogodnosti:
Što nudimo?

Nudimo vam priliku da razvijate svoje vještine i steknete nova znanja u kreativnom, dinamičnom i inspirativnom okruženju kroz rad sa iskusnim profesionalcima.
Vrsta posla:
stalni radni odnos

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Kvalifikacije:
• Minimum tri, a poželjno je pet godina radnog iskustva u poslovima planiranja i zakupa medija
• Poznavanje medijskih trendova
• Razumijevanje principa kreiranja godišnjih medijskih strategija i pripreme analiza koje služe kao osnova za strategije
• Poznavanje rada u alatima AGB Arianna, Media Puls, Brand Puls, TGI
• Osnovno poznavanje zakona i propisa iz područja oglašavanja
• Fakultetsko obrazovanje
• Odlično poznavanje engleskog jezika
• Napredni nivo korištenja Microsoft paketa, posebno Excela i Powerpointa

Ukoliko ste zainteresirani za ovu poziciju i ispunjavate uvjete natječaja, molimo Vas da nam dostavite svoj CV u elektronskoj formi putem Brze prijave najkasnije do 10.6.2019. godine.

Bit će kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.
Minimalna stručna sprema:
Fakultet
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
napredno
Potrebno radno iskustvo:
tri godine