Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 30.03.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Retail Marketing Coordinator (m/f)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
30.03.2024.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Koordinator marketinga u maloprodaji uključen je u razvoj i provedbu marketinških ciljeva primarno u maloprodaji. Ova je uloga odgovorna za upravljanje marketingom u salonima (uređenje, interni marketing, POS), vizualnim merchandisingom, upravljanje neposrednom promocijom za salone (agencije, prezentacije, turizam, promocije, web), kao i digitalnim marketingom i društvenim medijima za maloprodajne salone. Neki ključni aspekti su dovršavanje uspješnih kampanja od početka do kraja, bliska suradnja s voditeljem marketinga, kao i interakcija s maloprodajnim timom, dizajnerskim timom i višim menadžmentom radi analize i praćenja ključnih pokazatelja uspješnosti povezanih s marketingom i rastom prodaje.

Odgovornosti:
• odgovoran za razvoj i provedbu marketinških strategija, planova i ciljeva za sve salone Croata pod upravom za poticanje inkrementalne prodaje
• blisko surađuje s maloprodajnim timovima kako bi osigurao da marketinški planovi podržavaju ključne priče o proizvodima u odnosu na zajedničke poslovne ciljeve mjerene putem KPI-ja
• vodi komunikaciju i PR s marketinškim partnerima na lokalnoj razini u smislu događanja, kampanja na društvenim mrežama, dogovora raznovrsnim agencijama, turističkom promocijom, tiskom itd.
• pomoć u provedbi digitalne integriranosti branda, što znači da su digitalna i fizička prisutnost međusobno povezane i dosljedne u svim maloprodajnim trgovinama i na web-mjestima kako bi se privukao promet u trgovine
• odgovoran za stvaranje sadržaja za postojeće kanale društvenih medija i procjenu novih društvenih kanala, kao i za povećanje prometa i/ili povećanje svijesti o luksuznom brandu
• zastupa tvrtku i brand Croata gdje god vas posao odvede
Posebne pogodnosti:
• ugodna i izazovna radna okolina u kojoj se nagrađuje uspjeh
• stabilna i stimulativna primanja
• prilika za osobni i profesionalni razvoj
• rad u stabilnoj kompaniji koja zna prepoznati i nagraditi lojalne i kvalitetne djelatnike
• prilika za napredovanje
Vrsta posla:
stalni radni odnos

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Kompetencije:
• Snažne komunikacijske vještine za učinkovit rad s članovima tima
• Dobre međuljudske vještine
• Mora biti vješt u rješavanju problema, uključujući sposobnost prepoznavanja problema i rješavanja istih na vrijeme
• Mora biti sposoban jasno komunicirati, pismeno i usmeno, kako bi komunicirao s prodajnim timom, kupcima i marketinškim partnerima
• Mora moći tečno čitati i pisati na engleskom
• Mora biti sposoban učinkovito čitati i tumačiti informacije i analizirati KPI-ove društvenih medija
• Mora biti sposoban odrediti prioritete i planirati radne aktivnosti kako bi učinkovito iskoristio vrijeme
• organiziranost, točnost, temeljitost i sposoban pratiti kvalitetu rada
• Mora biti pouzdan, sposoban slijediti upute, dobro surađivati s menadžmentom i prodajnim timovima i mora biti sposoban poboljšati učinak putem povratnih informacija
• Mora biti samopokretač i značajno pridonijeti u načinima poboljšanja aktivnosti tvrtke
• Mora biti proaktivan u rješavanju bilo kakvih problema koji se pojave ili očekivanih budućih problema

Kvalifikacija, obrazovanje i iskustvo:
• poželjno je 2 godine iskustva u marketingu u maloprodaji
• mora imati barem diplomu prvostupnika marketinga ili se prihvaća ekvivalentno iskustvo u industriji
• 1-2 godine iskustva u marketingu e-trgovine je poželjno, ali nije obavezno, dok je barem bazično poznavanje rada na društvenim mrežama obavezno
• poznavanje MS Officea (osobito MS Excel i MS PowerPoint)
• visoko cijenjeno poznavanje Canve i/ili Photoshopa
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
napredno
Potrebno radno iskustvo:
dvije godine