Ovaj oglas je istekao 30.03.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Retail Marketing Coordinator (m/f)
O poslu
Odgovornosti:
• odgovoran za razvoj i provedbu marketinških strategija, planova i ciljeva za sve salone Croata pod upravom za poticanje inkrementalne prodaje
• blisko surađuje s maloprodajnim timovima kako bi osigurao da marketinški planovi podržavaju ključne priče o proizvodima u odnosu na zajedničke poslovne ciljeve mjerene putem KPI-ja
• vodi komunikaciju i PR s marketinškim partnerima na lokalnoj razini u smislu događanja, kampanja na društvenim mrežama, dogovora raznovrsnim agencijama, turističkom promocijom, tiskom itd.
• pomoć u provedbi digitalne integriranosti branda, što znači da su digitalna i fizička prisutnost međusobno povezane i dosljedne u svim maloprodajnim trgovinama i na web-mjestima kako bi se privukao promet u trgovine
• odgovoran za stvaranje sadržaja za postojeće kanale društvenih medija i procjenu novih društvenih kanala, kao i za povećanje prometa i/ili povećanje svijesti o luksuznom brandu
• zastupa tvrtku i brand Croata gdje god vas posao odvede
• stabilna i stimulativna primanja
• prilika za osobni i profesionalni razvoj
• rad u stabilnoj kompaniji koja zna prepoznati i nagraditi lojalne i kvalitetne djelatnike
• prilika za napredovanje
O zaposleniku
• Snažne komunikacijske vještine za učinkovit rad s članovima tima
• Dobre međuljudske vještine
• Mora biti vješt u rješavanju problema, uključujući sposobnost prepoznavanja problema i rješavanja istih na vrijeme
• Mora biti sposoban jasno komunicirati, pismeno i usmeno, kako bi komunicirao s prodajnim timom, kupcima i marketinškim partnerima
• Mora moći tečno čitati i pisati na engleskom
• Mora biti sposoban učinkovito čitati i tumačiti informacije i analizirati KPI-ove društvenih medija
• Mora biti sposoban odrediti prioritete i planirati radne aktivnosti kako bi učinkovito iskoristio vrijeme
• organiziranost, točnost, temeljitost i sposoban pratiti kvalitetu rada
• Mora biti pouzdan, sposoban slijediti upute, dobro surađivati s menadžmentom i prodajnim timovima i mora biti sposoban poboljšati učinak putem povratnih informacija
• Mora biti samopokretač i značajno pridonijeti u načinima poboljšanja aktivnosti tvrtke
• Mora biti proaktivan u rješavanju bilo kakvih problema koji se pojave ili očekivanih budućih problema
Kvalifikacija, obrazovanje i iskustvo:
• poželjno je 2 godine iskustva u marketingu u maloprodaji
• mora imati barem diplomu prvostupnika marketinga ili se prihvaća ekvivalentno iskustvo u industriji
• 1-2 godine iskustva u marketingu e-trgovine je poželjno, ali nije obavezno, dok je barem bazično poznavanje rada na društvenim mrežama obavezno
• poznavanje MS Officea (osobito MS Excel i MS PowerPoint)
• visoko cijenjeno poznavanje Canve i/ili Photoshopa