Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 02.04.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Referent/ica za obradu matičnih podataka iii u odjelu matičnih podataka  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
GRADSKO STAMBENO KOMUNALNO GOSPODARSTVO društvo s ograničenom odgovornošću za usluge, građevinarstvo i trgovinu
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
02.04.2024.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
4
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; povećan opseg posla
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
Djelomično
Poslodavac:
GRADSKO STAMBENO KOMUNALNO GOSPODARSTVO društvo s ograničenom odgovornošću za usluge, građevinarstvo i trgovinu
Kontakt:
Ostale informacije:
Opis poslova: • obavlja poslove na obradi i sistematizaciji podataka za nove obveznike i nastale promjene; • obrađuje žalbe i druge podneske izjavljene protiv rješenja o utvrđivanju obaveze plaćanja naknada za stambeni i garažni prostor; • obavlja pisanu (dopisi, elektronska pošta) i usmenu (neposrednu, telefonsku) komunikaciju s obveznicima plaćanja naknada; • obrađuje dokumentaciju i obavlja unos podataka u matičnu datoteku obveznika, te poslove povratnih informacija iz matične datoteke putem AOP-a; • izrađuje naloge za otpis, pripis i preknjiženje; • izrađuje informacije o statusnim podacima obveznika; • organizira poslove opremanja za dostavu rješenja, računa, naloga za plaćanje i drugog; • prati i analizira uzroke ne uručenja pismena i računa vraćenih od pošte i sudova; • vodi evidenciju i odlaže vraćene dostavnice, povratnice, neuručena pismena i račune; • ažurira podatke o uručenju pismena te uloženim žalbama na rješenja o obvezi plaćanja komunalne naknade, naknade za uređenje voda i/li spomeničke rente, • utvrđuje pravomoćnost, konačnost i izvršnost rješenja o obvezi plaćanja (klauzula pravomoćnosti, konačnosti i izvršnosti). • po potrebi, izrađuje prijepise naloga za plaćanje/računa te po potrebi ručno ispisuje naloge za plaćanje; • provodi testiranje izlazne dokumentacije (računi, nalozi za plaćanje, rješenja i dr. – redovni obračuni, obračuni po promjenama, generalna donošenja rješenja) u svrhu ispravnosti formiranja i pravovremenosti dostave obveznicima sukladno godišnjem planu; • provodi provjere rezultata ažuriranih promjena i ispravnost formiranja knjigovodstvenih stavaka, te pripremu potrebnih temeljnica za knjiženje (preknjiženja i dr.), temeljem mjesečnih listi s podacima prije i poslije promjena i evidentiranja novih obveznika/objekata; • ažurira matične podatke o obvezniku plaćanja naknada sukladno objavljenim aktima o otvaranju ili dovršenju pred stečajnog postupka, stečaju odnosno likvidaciji poslovnog subjekta; • komunicira s drugim organizacijskim jedinicama u okviru Društva te drugim podružnicama (u svrhu razmjene informacija, rješavanja stranaka i dr.) a sukladno ovlastima radnog mjesta, nalozima voditelja te naputcima suradnika; • obavlja i druge srodne poslove po nalogu voditelja odjela, a posebno: o ažurno i točno evidentiranje obveznika; o kontrolira redovni obračun naknada i obračun po promjenama stanja baza matičnih podataka; o otklanja greške u bazama matičnih podataka i analitičkom knjigovodstvu o vodi odgovarajuću dokumentaciju i izvještava pretpostavljenu osobu o izvršenim poslovima i uočenim prilikama i ograničenjima za efikasno i kvalitetno izvršenje poslova i odvijanje procesa; o briga za ažurno rješavanje žalbi i drugih podnesaka po rješenjima komunalne naknade, naknade za uređenje voda, najamnine i zakupnine u skladu sa Zakonom o općem upravnom postupku i pod zakonskim aktima; o temeljem objava o otvaranju pred stečajnih, stečajnih i likvidacijskih postupaka putem službenih glasila, utvrđuje obveznike u bazi podataka i specificira sistemske brojeve obveznika/objekata) u svrhu izrade specifikacije dugovanja u Odjelu naplate, a radi prijave u pred stečaj ili stečajnu masu; o obavlja usmenu i pisanu komunikaciju vezano za informatičku podršku sukladno zadacima i ovlastima radnog mjesta; o obavlja usmenu i pisanu komunikaciju s nadležnim gradskim uredima i Hrvatskim vodama sukladno zadacima i ovlastima radnog mjesta. Broj radnika: 4 izvršitelja Trajanje potrebe: rad na određeno vrijeme do 30.12.2024. g. Stručna sprema (ECTS bodovi) i zvanje: SSS tehničkog ili društvenog smjera Radno iskustvo: 1 godina
Dokazi uz ponude: • životopis s opisom dosadašnjeg rada • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja u skladu s uvjetima iz javnog natječaja (presliku diplome, odnosno rješenje o priznavanju inozemne stručne kvalifikacije koju je izdalo nadležno tijelo) • dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis/potvrda o radnom stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje) • potvrde/preporuke/izjave/članke ili druge dokumente koji potvrđuju činjenice iz životopisa Rok za dostavu ponuda: 02.04.2024. g. Urednom ponudom smatra se ponuda koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju. Nepotpune i nepravodobno pristigle ponude neće se razmatrati. Sukladno Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ br. 121/17, 98/19, 84/21), upućuju se potencijalni kandidati/kinje iz članka 102. st. 1-3. Zakona da dostave dokaze iz članka 103. st. 1. tog Zakona u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
Kandidati/kinje koji/e ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata ( „Narodne novine“ br. 84/21) uz prijavu na javni natječaj dužni/e su priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva braniteljahttps://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf Napomena: Prijave na javni natječaj podnose se putem e-mail adrese: [email protected] s naznakom „Prijava na javni natječaj - za radno mjesto Referent za obradu matičnih podataka III“. GSKG d.o.o. zadržava pravo poništenja natječaja te ne prihvatiti ni jednu dostavljenu ponudu. Natječajna dokumentacija se ne vraća. Više o poslovanju GSKG d.o.o. nalazi se na službenim internet stranicama www.gskg.hr.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
142004782
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.