Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 22.04.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Referent administrativnih poslova (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Omiš
Rok prijave:
22.04.2024.

Trgovački maloprodajni lanac Studenac kao kompanija posluje od 1991. godine. Kasnih 90-ih proširio je poslovanje otvaranjem veleprodajnog skladišta u Dućama i nekoliko maloprodajnih trgovina u Omišu. Na današnji Studenac, trgovinu-susjed koja pogodnostima za kupce dosljedno prati svjetske trendove, najviše je utjecala 2018. kada počinje transformacija poslovanja popraćena akvizicijama i organskim rastom. Preuzimanjem Istarskih supermarketa i Sonika 2019. lanac jača svoju poziciju i posluje duž cijele jadranske obale. Status utvrđuje 2021. preuzimanjem lanca Bure Trgovina, a važan poslovni iskorak iste godine čini otvaranjem prvih prodavaonica u Zagrebu. U 2022. Studenac preuzima Pemo, Kordun, Duravit i lanac Lonia, a u svibnju 2023. ulazi i u Krapinsko-zagorsku županiju akvizicijom lanaca Strahinčica, te u istoj godini akvizira i lanac Špar Trgovina.

Studenac trenutačno zapošljava više od 6000 djelatnika i ima više od 1200 prodavaonica te je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj.

Tražimo ambicioznu, motiviranu i proaktivnu osobu koja će postati naš novi član tima i raditi na poziciji:

REFERENT ADMINISTRATIVNIH POSLOVA (M/Ž)

Mjesto rada: Omiš

Vaše odgovornosti su:

  • Organiziranje službenih putovanja za zaposlenike Društva
  • Organiziranje i koordiniranje administrativnih poslova i poslova podrške za Upravu
  • Pomoć pri pripremi i sastavljanju potrebnih dopisa i ostale službene korespondencije
  • Koordinacija sastanaka, događaja i drugih aktivnosti vezanih za zaposlenike i/ili ured
  • Prijem, usluživanje i komunikacija sa strankama
  • Vođenje knjige ulazne i izlazne pošte 
  • Korespondencija (telefon, e-mail, pošta)
  • Vođenje evidencije radnog vremena zaposlenika
  • Proaktivno građenje i razvijanje efikasnih suradničkih odnosa sa kolegama u cilju ostvarenja rezultata kompanije

Od Od Vas očekujemo:

  • Minimalno srednja stručna sprema
  • Najmanje 1 godina radnog iskustva na sličnim pozicijama
  • Izvrsne komunikacijske i organizacijske vještine
  • Samostalnost i proaktivnost u radu
  • Korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Poznavanje MS Office paketa

Nudimo Vam:

  • Uvođenje u posao uz podršku voditelja i kolega 
  • Stabilna primanja s plaćenim putnim troškovima
  • Dodatne pogodnosti kao što su božićnica, uskrsnica, pokloni za djecu, stimulacije i druge nagrade u skladu sa kompanijskim standardom
  • Mogućnost zaposlenja na neodređeno vrijeme
  • Kontinuirani razvoj kompentencija
  • Mogućnost za doprinos i iskustvo u razvoju brzorastuće kompanije

Ukoliko želite postati dio našeg tima molimo prijavite se putem donjeg linka za prijavu te priložite zamolbu i životopis.