Ovaj oglas je istekao 22.04.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Referent administrativnih poslova (m/ž)
Trgovački maloprodajni lanac Studenac kao kompanija posluje od 1991. godine. Kasnih 90-ih proširio je poslovanje otvaranjem veleprodajnog skladišta u Dućama i nekoliko maloprodajnih trgovina u Omišu. Na današnji Studenac, trgovinu-susjed koja pogodnostima za kupce dosljedno prati svjetske trendove, najviše je utjecala 2018. kada počinje transformacija poslovanja popraćena akvizicijama i organskim rastom. Preuzimanjem Istarskih supermarketa i Sonika 2019. lanac jača svoju poziciju i posluje duž cijele jadranske obale. Status utvrđuje 2021. preuzimanjem lanca Bure Trgovina, a važan poslovni iskorak iste godine čini otvaranjem prvih prodavaonica u Zagrebu. U 2022. Studenac preuzima Pemo, Kordun, Duravit i lanac Lonia, a u svibnju 2023. ulazi i u Krapinsko-zagorsku županiju akvizicijom lanaca Strahinčica, te u istoj godini akvizira i lanac Špar Trgovina.
Studenac trenutačno zapošljava više od 6000 djelatnika i ima više od 1200 prodavaonica te je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj.
Tražimo ambicioznu, motiviranu i proaktivnu osobu koja će postati naš novi član tima i raditi na poziciji:
REFERENT ADMINISTRATIVNIH POSLOVA (M/Ž)
Mjesto rada: Omiš
Vaše odgovornosti su:
- Organiziranje službenih putovanja za zaposlenike Društva
- Organiziranje i koordiniranje administrativnih poslova i poslova podrške za Upravu
- Pomoć pri pripremi i sastavljanju potrebnih dopisa i ostale službene korespondencije
- Koordinacija sastanaka, događaja i drugih aktivnosti vezanih za zaposlenike i/ili ured
- Prijem, usluživanje i komunikacija sa strankama
- Vođenje knjige ulazne i izlazne pošte
- Korespondencija (telefon, e-mail, pošta)
- Vođenje evidencije radnog vremena zaposlenika
- Proaktivno građenje i razvijanje efikasnih suradničkih odnosa sa kolegama u cilju ostvarenja rezultata kompanije
Od Od Vas očekujemo:
- Minimalno srednja stručna sprema
- Najmanje 1 godina radnog iskustva na sličnim pozicijama
- Izvrsne komunikacijske i organizacijske vještine
- Samostalnost i proaktivnost u radu
- Korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
- Poznavanje MS Office paketa
Nudimo Vam:
- Uvođenje u posao uz podršku voditelja i kolega
- Stabilna primanja s plaćenim putnim troškovima
- Dodatne pogodnosti kao što su božićnica, uskrsnica, pokloni za djecu, stimulacije i druge nagrade u skladu sa kompanijskim standardom
- Mogućnost zaposlenja na neodređeno vrijeme
- Kontinuirani razvoj kompentencija
- Mogućnost za doprinos i iskustvo u razvoju brzorastuće kompanije
Ukoliko želite postati dio našeg tima molimo prijavite se putem donjeg linka za prijavu te priložite zamolbu i životopis.