Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 28.03.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Računovodstveni referent/referentica  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
DOM ZA ODRASLE OSOBE BIDRUŽICA
Kategorija:
Mjesto rada:
Desinić
Rok prijave:
28.03.2024.

O poslu

Mjesto rada:
DESINIĆ, KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; upražnjeni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
DOM ZA ODRASLE OSOBE BIDRUŽICA
Kontakt:
pisana zamolba: IVANIĆ DESINIĆKI 30,49216 DESINIĆ
Ostale informacije:
Na temelju članka 24. Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama (NN br. 29/24), članka 23. Statuta Doma za odrasle osobe Bidružica, 49216 Desinić, Ivanić Desinićki 30, te članka 4. Pravilnika o radu, ravnatelj Doma objavljuje


JAVNI NATJEČAJ

za zasnivanje radnog odnosa za slijedeće radno mjesto: – računovodstveni referent – na neodređeno, puno radno vrijeme – 1 izvršitelj.

Stručni uvjeti:
- završeno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje ekonomskog usmjerenja - 1 godina radnog iskustva - da ne postoji zapreka iz čl. 261 st. 1 Zakona o socijalnoj skrbi (NN br. 18/22, 46/22, 119/22, 71/23, 156/23) - poznavanje rada na računalu - probni rad 2 mjeseca.

U prijavi na javni natječaj kandidati trebaju navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona, te adresa e-pošte).
Prijava mora biti vlastoručno potpisana.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe obaju spolova sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08, 69/17).

Uz pisanu prijavu za natječaj kandidati su dužni priložiti:
- životopis - dokaz o stečenoj stručnoj spremi (preslik svjedodžbe o završenom obrazovanju) - dokaz o državljanstvu (preslik domovnice ili osobne iskaznice), - uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od dana objave natječaja), - elektronski zapis odnosno potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji HZMO-a

U radni odnos ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoji zapreka iz članka 261 st. 1 Zakona o socijalnoj skrbi.
Priložene isprave dostavljaju se u neovjerenoj preslici uz obvezu izabranog kandidata da nakon izbora dostavi izvornike. Dostavljena dokumentacija neće se vraćati. Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidat je dužan uz prijavu priložiti svu potrebnu dokumentaciju prema posebnom zakonu (na primjer: dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, odluku, rješenje i dr.), dokaz o nezaposlenosti - uvjerenje ili evidencijski list Hrvatskog zavoda za zapošljavanje). Kandidati koji se u prijavi pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s čl. 102. i 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihove obitelji (NN br. 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23 ) i člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužni su osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja, priložiti i dokaze o ispunjavanju uvjeta prednosti pri zapošljavanju, prema popisu koji je dostupan na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja putem sljedeće poveznice: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843, https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapošljavanje//Popis%20Dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju.pdf. Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, dužan je priložiti i rješenje odnosno potvrdu iz koje je vidljivo takvo pravo, te dokaz o tome na koji je način prestao radni odnos. Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, dužan je i priložiti dokaz o ispunjavanju uvjeta iz članka 9. stavak 2. navedenog zakona. Dokazom o invaliditetu, u smislu Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom smatraju se javne isprave o invaliditetu na temelju kojih se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom.
Kandidatom prijavljenim na natječaj smatra se osoba koja podnese pravovremenu i potpunu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz natječaja.
Potpuna prijava je ona koja sadržava sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju, a nepotpune i nepravovremene prijave bit će odbačene i neće se razmatrati.
Kandidati koji podnesu pravovremenu i potpunu prijavu i ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja mogu biti pozvani na testiranje radi provjere znanja, sposobnosti i vještina potrebnih za obavljanje poslova radnog mjesta, te mogu biti pozvani na razgovor (intervju).
Dom pridržava pravo poništenja natječaja, odnosno pravo ne odabrati nijednog kandidata, bez obveze obrazlaganja svoje odluke i bez ikakve odgovornosti prema kandidatima.
Prijave se podnose u roku od 8 dana od objave u Narodnim novinama, s naznakom: »Za javni natječaj«, isključivo pisanim putem na adresu: Dom za odrasle osobe Bidružica, 49216 Desinić, Ivanić Desinićki 30.
O rezultatima natječaja kandidati/kandidatkinje će biti obaviješteni javnom objavom odluke o prijemu izabranog kandidata na mrežnoj stranici Doma za odrasle osobe Bidružica https://www.dom-bidruzica.hr/.
Dostava odluke svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmog dana od dana javne objave na web-stranici Doma za odrasle osobe Bidružica.
Podnošenjem prijave na natječaj, kandidati su izričito suglasni da Dom za odrasle osobe Bidružica, kao voditelj zbirki osobnih podataka, može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati podatke u isključivu svrhu provedbe natječajnog postupka, sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka (EU 2016/679) i Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN br. 42/18), te ih čuvati u zakonskom roku.



Opis poslova: svi poslovi vezani za vođenje blagajne,
obavljanje financijskog poslovanja sa poslovnom bankom putem web aplikacija,
obračun dnevnica i putnih troškova i vođenje knjige putnih naloga
vođenje evidencije i obračun potrošnje goriva automobila Doma,
vođenje pomoćne knjige potraživanja (korisnika stalnog smještaja, izvaninstitucijskih usluga i dr.), obračuni, knjiženje i usklađivanje, praćenje naplate potraživanja,
obavlja korespodenciju s Centrima za socijalnu skrb i obveznicima plaćanja i šalje opomene
vrši podjelu džeparca i razlika mirovine korisnicima u suradnji sa socijalnim radnikom,
vrši računsku kontrolu svih isprava na osnovu kojih se vrše gotovinska plaćanja,
vrši formalnu i računsku kontrolu knjigovodstvene dokumentacije,
poslovi obračuna i refundacije bolovanja,
poslovi vezani uz obračun plaća i dr. materijalnih prava po kolektivnom ugovoru,
te unos podataka u web aplikaciju „centralni obračun plaće“, obračun,
usklađivanje pomoćnih knjiga s glavnom knjigom,
obavlja sve poslove iz okvira financijsko-računovodstvenih i administrativnih poslova,
sudjeluje u izradi i pripremi materijala za periodične obračune i druge obračune, te godišnji obračun,
obavlja i druge poslove u svezi likvidacije knjigovodstvenih dokumenata,
odgovoran je za zakonitost, ispravnost, točnost, ažurnost i urednost u vođenju i arhiviranju dokumentacije iz svog djelokruga rada
priprema dokumente za knjiženje,
knjiženje materijala, roba i sitnog inventara, obračuni, priprema i obračun godišnjeg popisa imovine, obveza i potraživanja
usklađivanje analitičke evidencije sa skladišnom evidencijom,
vođenje knjige osnovnih sredstava, priprema i obračun godišnjeg popisa,
izrada bruto stanja - mjesečno, i mjesečni pregled potrošnje po artiklima,
poslovi vezani uz obračun plaća i dr. materijalnih prava po kolektivnom ugovoru,
te unos podataka u web aplikaciju „centralni obračun plaće“, obračun,
izdavanje i izrada različitih potvrda, evidencija i sl. vezano uz obračun plaće radnika,
vođenje evidencije kredita radnika,
izrada statističkih i drugih izvještaja vezanih uz obračun plaća,
knjiženje knjigovodstvenih isprava u knjigu ulaznih računa,
usklađivanje pomoćnih knjiga s glavnom knjigom,
sudjeluje u izradi i pripremi materijala za periodične obračune i druge obračune, te godišnji obračun,
obavlja sve poslove iz okvira financijsko-računovodstvenih i svih administrativnih poslova,
odgovoran je za zakonitost, ispravnost, točnost, ažurnost i urednost u vođenju i arhiviranju dokumentacije iz svog djelokruga rada
Radi poslove koji se odnose na aplikaciju „registar zaposlenih“: unosi i ažurira sve
potrebne podatke i promjene o zaposlenicima i radnim mjestima,
Radi poslove koji se odnose na aplikaciju „centralni obračun plaća“ – prima
evidenciju prisutnosti na radu, kontrolira sate rada i iste unosi u aplikaciju COP
unosi sve druge podatke vezane za obračun plaće – obustave, bolovanja, naknade za
troškove prijevoza,
vrši obračun plaće i ostalih prava po TKU te izradu svih potrebnih datoteka i spiskova za
banke, te obrazaca za poreznu upravu te ispostavlja zahtjeve za isplatu preko riznice
poslovi obračuna i refundacije bolovanja sa HZZO-om,
vodi knjigu ulaznih faktura - analitičko knjigovodstvo dobavljača,
vrši formalnu i računsku kontrolu i likvidiranje knjigovodstvene dokumentacije
ispostavljanje zahtjeva za plaćanje tekućih izdataka (računa dobavljačima) putem
aplikacije podrška planiranju i analizi,
ispostavlja zahtjeve Ministarstvu za plaćanje računa objedinjene nabave
obavlja i druge poslove u svezi likvidacije knjigovodstvenih dokumenata,
vodi ostale evidencije po poslovima likvidature,
usklađuje analitičku evidenciju s glavnom knjigom,
sudjeluje u izradi i pripremi materijala za periodične obračune i druge obračune, te godišnji obračun,
odgovoran je za zakonitost, ispravnost, točnost, ažurnost i urednost u vođenju i arhiviranju dokumentacije iz svog djelokruga rada
obavlja i ostale poslove po nalogu ravnatelja ili voditelja računovodstva
koji po svom ustrojstvu pripadaju ili su vezani za djelokrug rada.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
141706385
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.