Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 07.04.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Računovođa / administrator/administratorica u računovodstvu  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
BOOKY, OBRT ZA RAČUNOVODSTVENE USLUGE vl. MILENA GOLJA TOMAŽIĆ, OPATIJA, PUT UZ DOL 7
Kategorija:
Mjesto rada:
Opatija
Rok prijave:
07.04.2024.

O poslu

Mjesto rada:
OPATIJA, PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Poznavanje stranih jezika:
Engleski jezik
Informatička znanja:
Potrebno poznavanje osnova informatike excel
word
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; upražnjeni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
Djelomično
Poslodavac:
BOOKY, OBRT ZA RAČUNOVODSTVENE USLUGE vl. MILENA GOLJA TOMAŽIĆ, OPATIJA, PUT UZ DOL 7
Kontakt:
Ostale informacije:
Računovođa / Administrator u računovodstvu (m/ž).
Izazovi koji Vas kod nas čekaju: - svakodnevno samostalno obavljanje računovodstvenih poslova - unos i knjiženje poslovne dokumentacije (računa, izvoda, kompenzacija, putnih naloga, blagajne i dr.) - robno knjigovodstvo – primke, otpremnice, razduženja (unos i knjiženje) - obračun PDV-a - obračun i knjiženje plaća i honorara (autorskih, studentskih ugovora, ugovora o djelu), isplate dobiti - izrada, kontrola i slanje JOPPD obrazaca, povezivanje obrazaca SNU kroz ePorezna - evidencija osnovnih sredstava i obračun amortizacije - salda konti kupaca i dobavljača, redovite usklade kartica, praćenje naplate potraživanja - domaći i inozemni platni promet (internet bankarstvo) - svakodnevna komunikacija s klijentima i drugim strankama - izrada dnevnih/tjednih/mjesečnih izvještaja - korištenje e-servisa (ePorezna, e-lana, Fina) - obavljanje ostalih računovodstvenih poslova po potrebi
Mjesto rada: Booky računovodstvo, Volosko, Opatija

Uvjeti
Što mi očekujemo od kandidata: - stručna sprema: SSS/VŠS/VSS ekonomskog smjera - radno iskustvo u računovodstvu minimalno tri godine - poznavanje računovodstvenih i poreznih propisa - sposobnost određivanje prioriteta - odlično poznavanje MS Office paketa u poslovnom okruženju s naglaskom na Excel i Word - poštivanje stroge povjerljivosti poslova društva, lojalnost - organiziranost, samostalnost, točnost i preciznost u radu - dobre komunikacijske vještine i radnu etiku - dobro poznavanje engleskog ili njemačkog jezika u govoru i pismu
- poznavanje rada u računovodstvenom programu Synesis
Što nudimo
Zašto postati dio našeg tima / što nudimo: - rad sa zanimljivim klijentima iz raznih djelatnosti - ugovor na neodređeno vrijeme uz probni rok - odgovarajući paket primanja, dodatne bonuse za učinkoviti rad i trud zaposlenika sukladno rezultatima - naknadu za prijevoz, prehranu - redovite edukacije i usavršavanja jer je orijentiranost na visoku kvalitetu usluge dio naše organizacijske kulture - pozitivnu i opuštenu radnu atmosferu - radno vrijeme: od ponedjeljaka do petaka od 08:00 do 16:00 h
Na ovom radnom mjestu očekujemo odgovornu osobu koja svoj posao može odraditi samostalno od početka do kraja, a koja će kliknuti s našim timom. Ako ste u potrazi za novim poslovnim izazovima te na posao dolazite s osmijehom na licu, onda ste baš Vi osoba za nas!
Dobro nam došli!
Istaknite se od drugih i pošaljite nam svoj CV i kratko motivacijsko pismo na email [email protected].
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
141405410
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.