Opis posla: • asistent u timskom radu unutar odjela brige o korisnicima na administrativnim zadacima • rad za računalom u uredu kroz izvršenje raznih administrativnih zadataka i operacija za potporu poslovanju i timu: * kreiranje i slanje ponuda iz pripremljenih obrazaca i ERP aplikacije * praćenje ponuda i narudžbi kupaca, proaktivno podsjećanje kupaca na razne aktivnosti * javljanja na telefon i odgovaranje na email s ponudama * administrativna pomoć pri zadacima kod marketing kampanja prema kupcima * komunikacija s dobavljačima oko dobivanja ponuda, roka isporuke te evidencija istog u ERP aplikaciju * unošenje i obrada ulaznih računa (kroz definiran ERP proces) Poslodavac nudi: • rad u mladom i kreativnom timu, te dinamičnom i poticajnom okruženju • osobni i profesionalni razvoj i napredovanje s prilikama za dokazivanje • pristup na online stručne edukacije i doticaj s najmodernijom opremom i novim tehnologijama • moderni ured i profesionalnu opremu, dva QHD monitora i laptop visoke poslovne klase za rad u uredu i od kuće po potrebi • radno vrijeme od 09:00 - 17:00, ponedjeljak-petak, te klizno po dogovoru • rad preko ugovora o radu na neodređeno (probni rok 6 mjeseci) • stimulacije temeljem KPI / OKR Uvjeti: * minimalno srednja stručna sprema * aktivno znanje engleskog jezika * dobro poznavanje Microsoft Windows i Office okruženja * discipliniranost, sistematičnost, dobre komunikacijske vještine
Poželjno: razumijevanje informatike/tehnologije za korištenje i u kreiranju ponude kupcima za hardver i softver te usluge, radno iskustvo i kategorija B, ali nije uvjet Mogućnost korištenja mjera aktivne politike zapošljavanja. Zainteresirani kandidati/kinje životopis šalju u Europass PDF formatu na e-mail adresu
[email protected]