Ovaj oglas je istekao 22.03.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Head of repair center (m/f) / voditelj/ica servisnog centra HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
mogućnost zapošljavanja umirovljenika
Kandidat/kinja će se pridružiti mladoj, brzorastućoj organizaciji sa širokim međunarodnim dosegom i radit će u dinamičnom okruženju u razvoju s kolegama koji su svi visoko motivirani i potpuno predani da ovu misiju učine velikim uspjehom. O tvrtci: CircleBlue d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, je jedna je od najbrže rastućih kompanija za tehnologiju plaćanja i usluge u regiji CEE, koja svoje međunarodno poslovanje obavlja iz ureda u Zagrebu, Pragu i Dubaiju. Svojim klijentima nudi posljednju generaciju POS terminala temeljenih na Linux-u i Android-u (stolni, mobilni, minipos, pinpadovi, nenadzirani) i Softpos Saas (Tap on Phone) temeljen na Android-u, zajedno s paketom infrastukturnih komponenti kao što su Payment Switch/Gateway, sustav upravljanja terminalima, Sustav upravljanja trgovcima, AppStore, učitavanje ključeva i usluge popravka. Sa sestrinskom tvrtkom, CircleBlue Pay s.r.o. (CBP), sa sjedištem u Pragu, Češka, zajedno su pioniri u ponudi Android Softpos Saas-a, integriranog “all-in-one merchant Saas” (trgovački fiskalni, ECR, plaćanje, CRM) i srodnih tehnologija gradi jedinstveni ekosustav za mala i srednja poduzeća i mikro trgovce i čini CB grupu idealnim Merchant agregatorom s projektima i jedinstvenom vrijedošću u 12 zemalja do danas. Ključne odgovornosti: • Osnovni servis naplatnih terminala (zamjena baterije/modula bez popravaka na razini komponente) • Učitavanje firmvera/softvera u terminale za plaćanje, aktivacija terminala za plaćanje • Interno i eksterno izvješćivanje o obavljenim popravcima/tijeku popravka, vođenje uredne dokumentacije o popravcima • Planiranje i naručivanje potrebnih rezervnih dijelova • Organiziranje ulazne i izlazne otpreme terminala (primljenih/poslanih na popravak) • Interakcija s drugim servisima za složene popravke te dogovor o popravku/otpremi istih Stručne vještine i iskustvo: • Razumijevanje principa funkcioniranja elektroničkih uređaja • Razumijevanje mikroelektronike i pripadajućeg firmvera • Vještina osnovnih popravaka električnih i mehaničkih kvarova, lemljenje • Dobro tehičko iskustvo u razumijevanju i/ili praktično iskustvo u uslugama obrade plaćanja i POS tehnologijama • Jako dobre vještine u rješavanju problema • Učinkovitost u radu u međufunkcionalnim timovima u matričnoj organizaciji • Dobre pisane i verbalne komunikacijske vještine na engleskom jeziku Osobnost: • Samomotiviranost i dobro organiziran pristup poslu, energičnost, proaktivnost • Težnja za rezultatom i izvrsnošću, natjecateljski pristup radu i poslu • Zrelost, bez straha od donošenja odluka i preuzimanja odgovornosti • Marljivost, sposobnost podnošenja visoko stresnog okruženja • Prilagodljivost, sposobnost integracije u promjenjivoj okolini, emocionalna inteligencija • Kooperativnost, timski pristup, stav usmjeren na rezultate sa snažnom težnjom za rješenjima, situacijama u kojima svi dobivaju • Visoka razina integriteta, pouzdanosti, transparentnosti Poslodavac nudi: • Sudjelovanje u stvaranju modern platne platforme u Europi • B2B zaposlenje
Poslodavac odgovara za ispravnost teksta.
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.