Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 05.06.2016. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Financijski savjetnik (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
05.06.2016.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Trenutno tražimo suradnika za radno mjesto:

Financijski savjetnik u izradi višestrukih kompenzacija (m/ž).

Opis radnog mjesta:
- svakodnevno kontaktiranje klijenata radi ponude i prodaje proizvoda i usluga društva
- izrada Ugovora o posredovanju prema postojećim uzorcima i uvjetima
- izrada ugovora potrebnih za urednu i zakonom propisanu provedbu i naplatu ugovorenih i provedenih poslova (prijedloge višestrukih kompezacija, ugovore o cesiji, asignaciji, poslovnoj suradnji....)
- obavljanje aktivnosti potrebnih za provedbu dogovorenih poslova (dostava, fotokopiranje, faxiranje...)
- redovno kontaktiranje klijenata od kojih društvo ima potraživanja, te praćenje dinamike izvršenja naplate
- izrada i dostavljanje opomena za nenaplaćena potraživanja
- na dostupnim portalima i u prikupljenim izvješćima klijenata analiza njihovog boniteta
- obavljanje posla sukladno napisanim procedurama/uputama
- obavljanje i svih drugih tehničko-administrativnih poslova po potrebi

Početak rada: odmah
Posebne pogodnosti:
Rad na određeno vrijeme s mogućnošću prelaska na neodređeno.

Posebne pogodnosti:
- rad u ugodnoj radnoj okolini koja prepoznaje i cijeni djelatnike koji kvalitetno rade i ostvaruju rezultate
- mogućnost intenzivnog učenja te profesionalnog i osobnog rasta i razvoja

Vrsta zaposlenja: Na određeno vrijeme
Vrsta posla:
rad na određeno vrijeme
Županija:

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Od Vas očekujemo:
- minimalno VSS
- 1 godina radnog iskustva
- vozačka dozvola B kategorije, aktivan vozač

Potrebne kompetencije:
- proaktivnost u prepoznavanju tržišnih prilika te motiviranost i kreativnost u njihovom pridobivanju
- izrazita usmjerenost na rezultat
- savjesnost i preciznost u izvršavanju zadataka
- visoka sposobnost organizacije vlastitog vremena sukladno prioritetima
- stalna usmjerenost na razvoj vlastite profesionalne kompetentnosti
- profesionalan nastup prema korisnicima i kolegama
- učinkovitost i samostalnost u rješavanju problema
- visoka razina pisane i usmene poslovne korespondencije
- odlično poznavanje rada u MS Office okruženju (MS Word, Outlook, Excel)

Svoju molbu i životopis pošaljite s punim povjerenjem na e-mail [email protected] do 05. lipnja 2016.

Stručna sprema: Visoka stručna sprema, Magistar struke
Vještine: Word, Excel, Outlook
Minimalna stručna sprema:
Fakultet
Strani jezik:
engleski
Vozačka dozvola:
B
Potrebno radno iskustvo:
jedna godina