Ovaj oglas je istekao 22.05.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Djelatnik poslovnice - referent (m/ž)
Vaši zadaci bit će:
- obavljanje poslova gotovinskog i bezgotovinskog platnog prometa, poslova REGOS-a i tiska izvoda,
- obavljanje kontrolnih procesa blagajničkog poslovanja,
- obavljanje mjenjačkih poslova i poslova maloprodajne kase,
- obavljanje poslova prijava u SIOV sustav,
- prodaja Fininih proizvoda i usluga.
Od Vas ćemo očekivati:
- VŠSS/bacc. – ekonomski smjer,
- 8 mjeseci radnog iskustva,
- razvijene komunikacijske vještine,
- poznavanje poslova platnog prometa,
- usmjerenost na detalje,
- sposobnost upravljanja vremenom,
- iskustvo u radu s klijentima – prednost,
- poznavanje zakonodavstva iz područja ovrha – prednost,
- pasivno znanje engleskog jezika,
- poznavanje rada na računalu (Word i Excel - osnovno).
- spremnost na rad vikendom,
- presliku diplome,
- potvrdu o podacima o prethodnom radnom stažu evidentiranom u matičnoj evidenciji HZMO-a (ne stariju od mjesec dana).
Nudimo Vam:
- rad na određeno vrijeme do povratka odsutnog radnika,
- izazovan i dinamičan posao u prijateljskom radnom okruženju,
- mogućnost stručnog usavršavanja i profesionalnog razvoja.
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju moraju se u prijavi pozvati na to pravo i priložiti propisane dokaze o navedenom statusu.
Pozivaju se kandidat/kinje koji/e mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 102. stavku 1. ‒ 3. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji (NN RH broj 121/17, dalje: Zakon) da dostave dokaze iz
članka 103. stavka 1. Zakona u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju, a o kojima se mogu informirati na linku: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843
Na natječaj se možete prijaviti putem web stranice prijavazaposao.fina.hr
do 22. svibnja 2019. godine.
Prijave pristigle drugim putem i nepotpune prijave neće se razmatrati.