Ovaj oglas je istekao 05.06.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Asistent upravljanja kategorijom (m/ž)

Trgovački maloprodajni lanac Studenac kao kompanija posluje od 1991. godine. Kasnih 90-ih proširio je poslovanje otvaranjem veleprodajnog skladišta u Dućama i nekoliko maloprodajnih trgovina u Omišu. Na današnji Studenac, trgovinu-susjed koja pogodnostima za kupce dosljedno prati svjetske trendove te sustavno ulaže u inovacije i modernizaciju poslovanja najviše je utjecala 2018. kada počinje transformacija poslovanja popraćena akvizicijama i organskim rastom. Preuzimanjem Istarskih supermarketa i Sonika 2019. Lanac jača svoju poziciju i posluje duž cijele jadranske obale. Status utvrđuje 2021. Preuzimanjem lanca Bure Trgovina, a važan poslovni iskorak iste godine čini otvaranjem prvih prodavaonica u Zagrebu. Dodatno, u 2022. Studenac preuzima Pemo, Kordun, Duravit I lanac Lonia te je danas maloprodajni lanac s najvećom mrežom prodavaonica u Hrvatskoj koja broji više od 1000 poslovnica. Studenac trenutačno zapošljava više od 5500 djelatnika te je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj i dio ugledne liste od 50 najuspješnijih kompanija. Zahvaljujući specifičnom proximity konceptu i prodavaonicama malih formata koje svojim kupcima u ugodnoj i opuštenoj atmosferi nude sve što im je potrebno, i sitno i bitno, pozicija Studenca jedinstvena je na tržištu. Poštujući lokalne specifičnosti i obilježja te osluškujući potrebe i želje svojih kupaca, Studenac je poznat po prepoznatljivome dobrosusjedskom karakteru.
Tražimo djelatnika za rad na radnom mjestu:
Asistent upravljanja kategorijom (m/ž)
Lokacija rada: Zagreb, Omiš
Opis posla:
- praćenje i analiziranje prometa i ukupne bruto marže
- pripremanje izvještaja i analize za pregovore sa dobavljačima
- pripremanje analize asortimana
- pripremanje prijedloga za ulistavanje artikala
- praćenje/snimanje cijene i pripremanje naloga za promjenu cijena
- pripremanje akcijske tablice u skladu sa komercijalnim planom i praćenje
- naplate prihoda po osnovu promotivnih aktivnosti
- proaktivno građenje, komuniciranje i razvijanje efikasnih suradničkih odnosa s kolegama i dobavljačima
Od Vas očekujemo:
- razina obrazovanja SSS-VSS
- poznavanje procesa u nabavi robe
- poželjno radno iskustvo najmanje 2 godine
- dobro poznavanje rada u MS Office paketu
- točnost, organiziranost i usmjerenost na ostvarenje rezultata
- razvijene komunikacijske vještine
- sposobnost utjecaja i vještine argumentiranja
Nudimo Vam:
- stimulativna primanja
- mogućnost stručnog usavršavanja i profesionalnog razvoja
- onboarding program
- podršku od strane kolega i voditelja te ugodnu radnu atmosferu
- mogućnost za doprinos i iskustvo u razvoju kompanije
Ukoliko želite postati dio našeg tima molimo prijavite se putem donjeg linka za prijavu te priložite zamolbu i životopis.
