Asistent u nabavi (m/ž)

7 dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb - Jankomir
Rok prijave:
08.12.2022.

Adecco je globalni lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.

Naš klijent je vodeći distributer hrane, opreme i veterinarsko-medicinskih proizvoda za kućne ljubimce na hrvatskom tržištu. Za njihov odjel nabave tražimo organiziranu i odgovornu osobu na poziciji:

Asistent u nabavi (m/ž)
Lokacija: Zagreb - Jankomir

ŠTO BI BIO VAŠ POSAO?

  • Briga o neometanom funkcioniranju veleprodajnih i maloprodajnih segmenata poslovanja
  • Pružanje podrške u nabavi robe (domaća i inozemna)
  • Kreiranje dokumentacije vezane za proces nabave
  • Svakodnevna korespondencija s dobavljačima i internim odjelima
  • Praćenje rezultata prodaje i stanja zaliha
  • Unošenje novih proizvoda u cjenike i usklada s web katalozima
  • Sudjelovanje u izradi planova, analiza i različitih izvještaja
  • Ostali administrativni poslovi po nalogu nadređene osobe

ŠTO TRAŽIMO?

  • Minimalno SSS (ekonomskog ili srodnog usmjerenja)
  • Minimalno 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Korištenje MS Office alata u svakodnevnom radu
  • Odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Komunikacijske vještine i vještine rada u timu
  • Temeljitost u obavljanju radnih zadataka i multitasking

ŠTO MOŽEMO PONUDITI?

  • Dugoročno zaposlenje u perspektivnoj tvrtki
  • Financijski paket s brojnim stimulacijama
  • Radno vrijeme od ponedjeljka do petka u jutarnjoj smjeni
  • Priliku za osobni i profesionalni razvoj
  • Podržavajuću i motivirajuću radnu atmosferu
  • Pet friendly ured

Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis klikom na gumb za prijavu ispod oglasa. .

Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/20-03/13 od 13.02.2020.

Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.