Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 05.04.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Asistent/ica u odjelu financija  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
ASBISC-CR društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i računalne usluge
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
05.04.2024.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Poznavanje stranih jezika:
Engleski jezik
Informatička znanja:
Potrebno poznavanje osnova informatike excel
Radno iskustvo:
3 godine
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; upražnjeni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
ASBISC-CR društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i računalne usluge
Kontakt:
Ostale informacije:
S više od 2600 zaposlenika u 28 podružnica u EMEA regiji, ASBIS je istaknuti globalni distributer IT opreme i rješenja s dodanom vrijednošću te proizvođač originalne opreme. Prepoznati smo kao pouzdani globalni partner za klijente i dobavljače zbog našeg stručnog poznavanja industrije i 32+ godine iskustva na tržištu.
Ponosni smo što smo jedna od certificiranih tvrtki od strane Great Place to Work®, globalnog autoriteta na temu kulture na radnom mjestu. ASBIS zaposlenici su naša najveća vrijednost te kontinuirano ulažemo u stvaranje radnog mjesta na kojem će svaki zaposlenik imati pozitivno iskustvo, profesionalni rast, i odgovarajuću podršku.
Za naš ured u Zagrebu, zapošljavamo jednog Asistenta/icu u odjelu financija.
Glavna zaduženja: •Upravlja i operativno prati dospijeće računa od dobavljača; •Vodi tablicu dospijeća obaveza prema dobavljačima na tjednoj bazi; •Izrađuje plan plaćanja na tjednoj bazi kako bi se izbjeglo kašnjenje te smanjilo vrijeme plaćanja prema dobavljačima; •Izvršava sva plaćanja prema domaćim i inozemnim dobavljačima; •Knjiži bankovne izvode; •Knjiži ulazne račune (domaće i iz inozemstva); •Izrada i knjiženje putnih naloga; •Knjiži kreditna odobrenja od dobavljača te izrada kreditnih odobrenja prema kupcima; •Usklađuje financijske kartice kupaca i dobavljača; •Vrši kompenzacije i cesije između kupaca i dobavljača; •Unosi nove dobavljače u bazu, te adekvatno ažurira bazu podataka; •Pravovremeno priprema dokumentaciju za potrebe revizije; •Priprema dokumentaciju za poštansku službu na tjednoj bazi; •Dnevno surađuje s odjelom prodaje; •Priprema različite financijske izvještaje i tablice, u dogovoru s Financijskim direktorom.
Od kandidata očekujemo:
SSS/VŠS/VSS – ekonomskog usmjerenja

Znanje:
Dobro znanje rada u Excel-u
Dobro znanje engleskog jezika (usmena i pismena komunikacija)
Poželjno minimalno 3 godina iskustva rada na financijsko/ administrativnim poslovima
Profesionalne vještine:
Otvorenost za suradnju
Prilagodljivost
Poštenje i radna etika
Odgovornosti:
Suradnja s dobavljačima/klijentima
Suradnja s odjelom prodaje
Suradnja s dostavnim službama
Nudimo vam: •Mogućnost rada u financijski snažnoj i brzorastućoj multinacionalnoj tvrtki. •Konstantnu suradnju s globalnim timovima stručnjaka. •Međunarodne prilike za karijeru. •Profesionalan razvoj: stručno osposobljavanje, online tečajevi, programi certificiranja, i timska događanja. •Konkurentnu plaću i motivirajuću bonusnu shemu. •Prigodne stimulacije. •Ugovor o radu na neodređeno. •Korporativni darovi i nagrade, bonusi za godine staža u službi
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
141454971
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.