Agent korisničke podrške na chatu i društvenim mrežama (m/ž)
O poslu
S ciljem uspješnog nastavka poslovanja, za našeg klijenta, Hrvatski Telekom, tražimo profesionalnu i odgovornu osobu koju zanimaju moderne telekomunikacijske tehnologije za rad na poziciji:
Agent korisničke podrške na chatu i društvenim mrežama (m/ž)
(s mjestom rada u Rijeci)
Dobro se snalaziš sa slovima i riječima? Uvijek ćeš radije odabrati poruku umjesto poziva?
Tražimo nekoga tko će odgovarati na chat, biti stalno prisutan na društvenim mrežama, odgovarati na razne upite korisnika ☺
Na samom početku pohađaš edukacije u trajanju od 3 tjedna, kasnije radiš uz mentora, a korak dalje su počeci samostalnog rada uz povremene korekcije agenata/kolega.
Već u drugom mjesecu rada imaš priliku zaraditi svoj prvi bonus!
Što ti poručuju budući kolege?
U call centru na riječkoj Kozali je odlična atmosfera, jedni drugima pomažemo i jedni od drugih učimo. Tvoje radno iskustvo nam ovdje nije najbitnije, ako želiš steći dobre komunikacijske vještine i motiviran/a si za rad, ostatak ćeš vrlo lako naučiti i izbrusiti uz mentore i kolege.
Imamo običaj druženja u prostorima koji su za to predviđeni, kuhinja i kauč su omiljena mjesta za podijeliti sitnice iz privatnog života ili čuti savjet seniora za neki izazov sa kojim se još nismo susreli. Kombiniramo rad od kuće i u uredu pa ćeš i ti, nakon onboardinga, svoje popodnevne smjene raditi iz svog kućnog ureda ☺ Za noćne ptice imamo i noćne smjene, one se obavezno rade od kuće! Očekuj puno komunikacije, nadređeni nam redovito daju povratnu informaciju vezanu uz naš rad, pohvale naše uspjehe i poslušaju naše prijedloge, znaš kako im je kad svatko od nas (a brojimo 3 velika tima) iznese svoj prijedlog ☺
Tvoji zadaci:
• odgovaranje na upite korisnika putem chata i društvenih mreža
• prezentacija i prodaja usluga HT-a
• savjetovanje korisnika i briga o njihovim potrebama i zahtjevima
• administriranje korisničke dokumentacije i podataka o klijentima
• izvještavanje o rezultatima i ostali zadaci prema nalogu određenih
• puno je smijeha i ekipa je odlična
• svi koristimo povremenu mogućnost rada od kuće i ta nam dinamika odgovara
• ugovor na određeno vrijeme preko uz mogućnost dugoročnog zaposlenja
• imamo mjesečne bonuse za ostvarenje poslovnih ciljeva
• imamo naknadu za topli obrok i prijevoz
• imamo službene laptope i 13,28€ mjesečne nadoplate na simpu
• imamo osigurane stalne edukacije i razvojni program
• imamo jasno definiran karijerni put, preduvjet za ostvarenje su efikasnost i dobri prodajni rezultati - najbolji dobiju najviše!
• voditelji timova su ljudi sa iskustvom, i njihova magenta karijera počela je u radu sa korisnicima, imaju odgovore na sva pitanja, znaju one trenutke kada ti je teško i trude se da je takvih što manje
• program nagrađivanja “Preporuči novog kolegu”
• slobodan prvi dan škole za roditelje prvašića
O zaposleniku
• minimalno SSS
• dobre temelje u pisanoj komunikaciji
• elokventnost i ljubaznost u radu s korisnicima
• spremnost za učenje
• prilagodljivost našim korisnicima
• MS Office osnove, sve naprednije varijante su dobro došle, ali ako ih nemaš - mi smo tu ☺
Ako si se prepoznao/la u gore navedenom, prijavi se na natječaj klikom na opciju PRIJAVI SE NA OGLAS. Zatrebaju li ti dodatne informacije o natječaju, slobodno nam se obrati slanjem upita na e-mail adresu [email protected] ili na broj telefona 091 6193 900.
Zahvaljujemo svima na prijavi.
Kandidati koji uđu u uži izbor, bit će kontaktirani.
Radujemo se tvojoj prijavi!
ELECTUS DGS d.o.o. za privremeno zapošljavanje je evidentiran u Knjigu evidencije Agencija za privremeno zapošljavanje pod brojem 7/04 pri Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva. Upisan u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod br. Tt-03/9057-2.