Agent korisničke podrške (m/ž)

6 dana do isteka

Adecco je globalni lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.

Za našeg klijenta, vodeću medijsku kuću i najutjecajniji medijski brand u Hrvatskoj, tražimo komunikativne, motivirane i odgovorne osobe za poziciju:

Agent korisničke podrške (m/ž)
Lokacija: Zagreb

ŠTO BI BIO TVOJ POSAO:

  • Zaprimanje i rješavanje zahtjeva klijenata putem dostupnih kanala: telefon, e-mail, fax, pošta
  • Rad na odlaznim pozivima u svrhu naplate potraživanja, poziva dobrodošlice ili povratne informacije
  • Klasifikacija procesa u CRM-u i ažuriranje baze podataka o klijentima
  • Provođenje telefonskih anketa i ispitivanje zadovoljstva korisnika
  • Odrađivanje administrativnih poslova za potrebe odjela

ŠTO TRAŽIMO?

  • Poznavanje rada na računalu (MS Office)
  • Komunikativnost i ljubaznost te smisao za prepoznavanje potreba korisnika
  • Organiziranost i sistematičnost u radu
  • Prednost je iskustvo rada u korisničkoj podršci

ŠTO NUDIMO:

  • Ugovor na određeno vrijeme s mogućnošću dugoročnog zaposlenja
  • Stimulativna primanja koja se sastoje od fiksne plaće i varijabilnog dijela prema razrađenom sustavu nagrađivanja direktno vezanom uz radni uspjeh
  • Rad u jutarnjoj smjeni (najkasnije do 17 sati) od ponedjeljka do petka
  • Razvoj komunikacijskih vještina kroz mentoriranje i edukacije
  • Rad u dinamičnom timu u ugodnom okruženju
  • Početak karijere u najvećoj medijskoj kući u Hrvatskoj
  • Brojne well-being inicijative (besplatno psihološko savjetovanje, webinari, radionice na temu mentalnog i fizičkog zdravlja, zdravi paketići i voće u uredima i dr.)

Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis. Javit ćemo Vam se u što kraćem roku. .

Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/20-03/13 od 13.02.2020.

Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.