Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 21.09.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Agent/ica u korisničkoj podršci  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
Transcom WorldWide d.o.o. za usluge pozivnih centara
Kategorija:
Mjesto rada:
Pula-Pola
Rok prijave:
21.09.2022.

O poslu

Mjesto rada:
PULA-POLA, ISTARSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
10
Razina obrazovanja:
Završena osnovna škola
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Poznavanje stranih jezika:
Talijanski jezik
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; povećan opseg posla
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Poslodavac:
Transcom WorldWide d.o.o. za usluge pozivnih centara
Kontakt:
putem linka: https://transcomcroatia.recruitee.com/o/specialisti-di-customer-experience-in-lingua-italiana-mf-29112022
Ostale informacije:
Želite li iskoristiti svoje znanje talijanskog jezika? Pridružite se našim zaposlenicima u službi za korisnike. Što je tu za TEBE? Mogućnost rada iz ureda u Puli ili od kuće, bilo gdje iz Hrvatske
Nova i moderna oprema za rad
Stabilan posao s fiksnom plaćom i konkurentnim bonusima
Plaćeni prijevoz na posao ili naknada za rad od kuće
Plaćena obuka (ugovor počinje s prvim danom treninga)
Ugovor o radu na puno ili nepuno radno vrijeme, studentski ugovor
Radno vrijeme u smjenama (povečanje za rad nedjeljom i praznicima)
Mogućnost osobnog i profesionalnog rasta
Mogućnost stjecanja novih vještina
Potpuno opremljena kuhinja i relax soba
Bonus za preporuke novih zaposlenika do 2.000 kuna neto
Postani dio Transcom obitelji kao Specijalist korisničke podrške! Svakodnevni rad temelji se na telefonskoj komunikaciji s klijentima. Vaš će zadatak biti odgovaranje na pozive podrške klijentima, rješavanje tehničkih problema (internet, fiksna linija) te prodaja dodatnih usluga. Vaš će rad započeti tjednom obukom tijekom koje ćete se upoznati s poslom, bit će Vam prikazani svi postupci i procesi koji će Vam biti potrebni za obavljanje posla bez poteškoća
svakodnevno ćete komunicirati s klijentima putem telefona na talijanskom jeziku (dolazni pozivi)
imat ćete podršku svog Voditelja tima i cijelog tima
Što tražimo: dobro poznavanje talijanskog jezika: razina B2/C1
osnovno znanje o korištenju računala: paket MS Office
izvrsne komunikacijske vještine, otvoren i empatičan pristup
motivacija, organizacija, točnost
Kako izgleda rad u Transcomu: Posao je dinamičan i zanimljiv, treba se potruditi dostići zadane ciljeve no trud se svakako isplati i pruža veliko zadovoljstvo. Nadređeni su pristupačni i uvijek spremni pomagati, čine sve kako bi zadovoljili potrebe zaposlenika. Tvrtka uvijek stavlja svoje zaposlenike na prvo mjesto i zbog toga osjećam se sigurno i zaštićeno.Paula, specijalist korisničke podrške Mi smo globalni specijalist za iskustvo korisnika. Pružamo usluge korisničke podrške, prodaje i tehničke podrške putem naše razgranate mreže kontaktnih centara i agenata koji rade od kuće. Naš tim čini 30000 stručnjaka za korisničko iskustvo u 69 kontaktnih centara u 26 zemalja, a pružamo usluge na 33 jezika međunarodnim brandovima u različitim gospodarskim sektorima. Kako biste dobili bolji uvid u kulturu i način rada u Transcomu, preporučujemo da pratite naše stranice na društvenim mrežama: FACEBOOK INSTAGRAM
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
125070040
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.