Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 10.12.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Administrator / administratorica  HZZ OGLAS

- dana do isteka
Poslodavac:
PRODITUS d.o.o. za poslove projektiranja, elektroinstalacija i automatike
Kategorija:
Mjesto rada:
Solin
Rok prijave:
10.12.2022.

O poslu

Mjesto rada:
SOLIN, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Poslodavac:
PRODITUS d.o.o. za poslove projektiranja, elektroinstalacija i automatike
Kontakt:
Ostale informacije:
Proditus je tvrtka specijalizirana za pružanje usluga u području inženjeringa u elektrotehnici. Projekti kojima se bavimo uključuju obnovljive izvore energije - fotonaponske elektrane i energetske uštede - javna rasvjeta. Koristeći suvremena znanja dostupna u području elektrotehnike tvrtka isporučuje korisnicima vrhunska rješenja za dugoročno održive elektrosustave. Tražimo novog člana našeg tima na radnom mjestu: ADMINISTRATOR/ICA (m/ž) Mjesto rada: SOLIN, rad u uredu. Administrator/ica ureda tvrtke Proditus d.o.o. obavlja: · Brigu oko marketinških aktivnosti tvrtke (održavanje web stranice, narudžbe promo materijala, objava aktivnosti tvrtke na web-u) · Plaćanje računa te izrada financijskih izvještaja i analiza · Koordinira računovodstvom i operativnim dijelom tvrtke · Izrađuje i vodi dokumentaciju djelatnika, kooperanata tvrtke i studentskih zaposlenika (Ugovori, godišnji odmori, bolovanja, dnevnice) · Vodi brigu za ured, skladište i vozila (nabavka potrošnog materijala, organiziranje servisa, registracija, održavanja ) · Doček klijenata · Brine za poštu, piše i odgovara na e-mailove, piše dopise, brine se da potencijalni i trenutni klijenti tvrtke u što kraćem vremenu dobiju odgovarajuće informacije od strane tvrtke · Svakodnevno komunicira sa zaposlenicima, dobavljačima i klijentima · Organizira sastanke, službena putovanja i smještaj · Obavlja ostale administrativne poslove s ciljem poboljšanja operativne učinkovitosti i podrške poslovanju. Od Vas očekujemo: · Visoka/viša stručna sprema · Odgovornost i pedantnost · Sposobnost rada u MS Office-u · Komunikacijske vještine na hrvatskom i engleskom jeziku (aktivno korištenje u govoru i pismu) · Visok stupanj organizacijskih sposobnosti · Samoinicijativnost i samostalnost u rješavanju problema, pozitivan stav i analitičnost · Motivacija za preispitivanjem i unapređenjem trenutnog stanja Prednost, ali ne uvjet: · Poznavanje funkcioniranja računovodstva tvrtke · Poznavanje rada u Photoshopu, CorelDRAW-u ili sličnom programu · Vozačka dozvola B kategorije Što Vi možete očekivati od nas: · Podržavajuću i ugodnu atmosferu unutar tima · Kontinuirano učenje i razvoj · Stimulativna primanja Ukoliko želite postati dio našeg tima, pošaljite Vaš životopis najkasnije do 10. prosinca 2022. na [email protected] NAPOMENA: Kontaktirati ćemo kandidate s povratnim informacijama tek nakon isteka perioda evaluacije (do 10. dana od isteka natječaja)
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
128503146
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2023, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.