Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 31.05.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Administrator/administratorica uredskog poslovanja i knjigovodstva  HZZ OGLAS

- dana do isteka
Poslodavac:
VISUM FASADNI SISTEMI društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju
Kategorija:
Mjesto rada:
Velika
Rok prijave:
31.05.2022.

O poslu

Mjesto rada:
VELIKA, POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Poznavanje stranih jezika:
Engleski jezik
Radno iskustvo:
3 godine
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
VISUM FASADNI SISTEMI društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju
Kontakt:
e-mailom: daniela@visum-fs.hr
Ostale informacije:
Unos i obrada financijske dokumentacije: Zaprimanje ulaznih računa za troškove, formalna kontrola, kontrola priloga, usporedba i kontrola sa sklopljenim ugovorima i narudžbama, kontrola nastanka i razrada prema vrstama i mjestima troška, unos u knjigu UR-a
Knjiženje izvoda svih transakcijskih računa
Zatvaranje otvorenih stavaka, knjigovodstvena usklađenja sa kupcima i dobavljačima
Postupci kadrovske evidencije: Vođenje evidencija o radnicima (radnici na probnom roku, dosjei radnika, kalendari obveznih pregleda, edukacija radnika i vođenje zapisa o provedenim edukacijama)
Aktivnosti izrade i evidencija putnih naloga, troškova prehrane i prijevoza
Izdavanje potrebne dokumentacije vezane za primitke zaposlenika
Priprema za knjiženje obračunatih plaća prema troškovnim mjestima (unos dokumentacije)
Izrada svih obrazaca izvješćivanja prema eksternim korisnicima (Porezna uprava, Državni zavod za statistiku, HZZO i ostali)
Materijalno knjigovodstvo: Kompletiranje materijalno skladišne dokumentacije (narudžbe, otpremnice, dokumenti zavisnih troškova, carinska i špediterska dokumentacija sa računima za materijal i proizvode)
Kontrola pristiglih ulaznih računa za materijal i skladišne dokumentacije, priprema skladišnih dokumenata za obradu u računovodstvu
Financijsko usklađenje knjigovodstva i skladišne evidencije
Izrada izvještaja o nepristiglim računima za robu, kontakt sa dobavljačima
Knjiženje primki, izdatnica, otpremnica i povratnica
Usklađivanje materijalnog knjigovodstva sa skladištem i financijskim knjigovodstvom
Knjiženje ispravaka
Administrativni poslovi: Vođenje adresara i kalendara obveza za cjelokupno poslovanje
Pisanje zapisnika, pisanje dopisa, prepisivanje dokumenta, izrada i slanje pisama, ovjera preslika dokumentata kod javnog bilježnika
Organiziranje putovanja (rezervacija i kupovina karata, rezervacija smještaja i sl.)
Postupci administracije interne pošte (urudžbeni zapisnik)
Ostali administrativni poslovi prema potrebi
Pogodnosti: Rad u pozitivnom i dinamičnom okruženju
Mogućnost stručnog usavršavanja i napredovanja
Rad na inozemnim projektima
Prilika za učenjem i radom u naprednim software-ima
Konkurentna primanja na razini EU sukladna učinku i napretku
Rad na neodređeno, uz uvjet probnog rada u trajanju od 6 mjeseci
Uvjeti: Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
Vrlo dobro poznavanje standardnih programskih rješenja za uredsko poslovanje (MS Office, O365)
Otvorena komunikacija, odgovornost, posvećenost i izvrsnost u poslu
Sistematičnost, ažurnost, temeljitost, komunikativnost, sklonost timskom radu, fleksibilnost, visok stupanj motivacije i angažiranosti
Razvijene organizacijske vještine, osjećaj za povjerljivost i zaštitu poslovnih podataka
Minimalno srednja škola ekonomskog smjera
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
123491083
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2022, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.