Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 08.12.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Administrativni referent/ica - upisničar/ka  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
OPĆINSKI SUD U MAKARSKOJ
Kategorija:
Mjesto rada:
Imotski
Rok prijave:
08.12.2022.

O poslu

Mjesto rada:
IMOTSKI, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; upražnjeni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Poslodavac:
OPĆINSKI SUD U MAKARSKOJ
Kontakt:
pisana zamolba: Kralja Petra Krešimira IV broj 2, 21300 Makarska
Ostale informacije:
JAVNI NATJEČAJ za prijam službenika u državnu službu na neodređeno vrijeme na radno mjesto III. vrste – administrativni referent – upisničar – jedan izvršitelj/ica - mjesto rada Općinski sud u Makarskoj – Stalna služba u Imotskom. Stručni uvjeti: Srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke
položen državni stručni ispit,
najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.
Za administrativnog referenta – upisničara uvjete ispunjavaju i službenici koji imaju srednju stručnu spremu, ali nemaju propisanu struku, pod uvjetom da su završili gimnaziju, grafičku ili drugu četverogodišnju srednju školu čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojim se obrazuju kadrovi za propisane struke. Na natječaj se mogu javiti i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit uz obvezu polaganja sukladno zakonskim propisima. Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola. Službenici se primaju u državnu službu uz probni rad od tri mjeseca. Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u državnu službu u smislu članka 48. Zakona o državnim službenicima. U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. Zakona o državnim službenicima. Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan/na je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu, te ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima. Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo prednosti kod prijama u državnu službu, prema članku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (,,Narodne Novine" broj: l2l/l7), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (,,Narodne Novine" broj: 33/92, 57/92, 17/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 13/03, i 148/13), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (,,Narodne Novine" broj 157/13 i 152/14) i članku 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (,,Narodne Novine" broj: 155/02, 47/10, 80/10 i 93/11), dužan/a se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo, te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na natječaj dužan/na je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843. Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na natječaj dužan/na je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom. Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina, uz prijavu na natječaj, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan/na dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine. U prijavi na javni natječaj navode se osobni podaci podnositelja prijave (osobno ime, adresa stanovanja, broj telefona, po mogućnosti e-mail adresa) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje uz vlastoručni potpis. Uz vlastoručno potpisanu prijavu na javni natječaj kandidati su dužni priložiti (obvezna dokumentacija): - životopis, - dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice, vojne iskaznice, putovnice ili domovnice), - presliku svjedodžbe - presliku uvjerenja o položenom Državnom stručnom ispitu, ako ga je kandidat/kinja položila, - dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju najmanje jedne godine (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu na radno mjesto ili uvjerenje poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima) iz čega je razvidno da je podnositelj prijave: a) radio na odgovarajućim poslovima te da je b) na istim poslovima radio najmanje jednu godinu, - elektronički zapis o radno pravnom statusu (e-radna knjižica) ili potvrdu o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje. Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata će se predočiti izvornik. Kandidatom prijavljenim na javni natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravodobnu i potpunu prijavu, te ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u tekstu natječaja. Komisiju za provedbu javnog natječaja (u nastavku teksta: Komisija) imenuje sutkinja ovlaštena za obavljanje poslova sudske uprave u Općinskom sudu u Makarskoj. Komisija utvrđuje listu kandidata prijavljenih na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja, čije su prijave pravodobne i potpune, i kandidate s te liste upućuje na testiranje i intervju. Testiranje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata (pisani dio testiranja) i razgovora Komisije s kandidatima (intervju). Kandidat koji nije pristupio testiranju više se ne smatra kandidatom u postupku. Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta, sadržaj i način na koji će se vršiti testiranje kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete i iz kojeg područja, te pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje objavit će se na web stranici Općinskoga suda u Makarskoj. Pravni izvori za pripremu kandidata za testiranje objavit će se na web stranici Općinskog suda u Makarskoj istovremeno s objavom ovog javnog natječaja. Vrijeme i mjesto održavanja testiranja objavit će se najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje na web stranici Općinskog suda u Makarskoj. Izabrani kandidat pozvat će se da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijamu u državnu službu, dostavi uvjerenje nadležnog suda da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta i izvornike drugih dokaza o ispunjavanju formalnih uvjeta iz javnog natječaja uz upozorenje da se nedostavljanje traženih isprava smatra odustankom od prijama u državnu službu. O rezultatima javnog natječaja, kandidati/kinje će biti obaviješteni objavom rješenja o prijamu u državnu službu izabranog kandidata/kinje na web-stranici Ministarstva pravosuđa i uprave www.uprava.gov.hr i na web-stranici Općinskog suda u Makarskoj. Dostava rješenja kandidatima/kinjama smatra se obavljenom istekom osmoga dana od dana objave na web-stranici Ministarstva pravosuđa i uprave. Ako se na javni natječaj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne zadovolje na testiranju, sutkinja ovlaštena za obavljanje poslova sudske uprave u Općinskom sudu u Makarskoj obustavit će postupak po ovom natječaju. Ovaj natječaj će biti objavljen u Narodnim Novinama, na web- stranicama Ministarstva pravosuđa i uprave i Općinskog suda u Makarskoj, te će o njemu biti obaviještena nadležna služba za zapošljavanje. Rok za podnošenje prijava na javni natječaj je 8 dana od dana objave u Narodnim Novinama, a prijave se podnose isključivo putem pošte na adresu: Općinski sud u Makarskoj, Kralja Petra Krešimira IV broj 2, 21300 Makarska s naznakom: "Prijava na javni natječaj" i naziv radnog mjesta za koje se podnosi prijava.
O B A V I J E S T I. Opis poslova Administrativni referent – upisničar obavlja poslove u ustrojstvenoj jedinici u koju je raspoređen Godišnjim rasporedom poslova kroz sustave e-spisa, zaprima pristigle predmete, formira spise, upisuje iste u Sudskim poslovnikom utvrđene upisnike, vodi evidenciju o kretanju spisa kroz upisnike, raspoređuje spise prema rokovniku i kalendaru, odlaže spise u pismohranu – arhiv, te u slučaju potrebe ponovno vraća u rad, radi sa sudskim pristojbama, vodi ročišnik i sređuje spise sucima za rasprave i postupanje po žalbama, vode i druge pomoćne knjige, razvode riješene predmete kroz upisnik, vodi statističku evidenciju, daje podatke iz evidencija koje se vode u pisarnici, te obavlja i druge poslove sukladno nalogu nadređenih osoba i Sudskom poslovniku. Za svoj rad neposredno su odgovorni upravitelju sudske pisarnice, odnosno, voditelju posebne sudske pisarnice Stalne službe. II. Podaci o plaći Plaća za radno mjesto sudskog ovršitelja utvrđena je čl. 9. Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi („Narodne Novine“ 37/01 do 13/22 ), koja je objavljena na www.nn.hr. III. Sadržaj, način i pravila testiranja Provjera znanja, sposobnosti i vještina kandidata, te rezultata u dosadašnjem radu utvrđuje se putem testiranja i razgovora (intervjua). Testiranje za radno mjesto administrativnog referenta – upisničara 1. Pismene provjere poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske na kojoj je moguće ostvariti 10 bodova. 3. Testiranje rada na računalu ( prijepis teksta s papira u trajanju 5 minuta) na kojem je moguće ostvariti 10 bodova. 2. Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja koji su zadovoljili na pisanoj provjeri znanja na kojem je moguće ostvariti 10 bodova. . Pravni izvori za pripremu kandidata za testiranje: 1. Sudski poslovnik („Narodne novine“ 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16, 29/17, 33/17, 34/17, 57/17, 101/18 , 119/18 , 81/19, 128/19, 39/20, 47/20, 137/20, 147/20, 70/21, 90/21, 145/21, 23/22) - www.nn.hr 2. Zakon o sudskim pristojbama ( Narodne novine br. 118/18 i 53/19) 3. Pravilnik o radu u sustavu eSpisa ( Narodne novine br. 35/2015, 123/2015, 45/2016, 29/2017, 112/2017, 119/2018, 39/2020, 138/2020, 147/2020, 70/2021, 99/2021, 145/2021, 23/2022 ) Način i sadržaj testiranja provode se sukladno čl. 11. i 12 Uredbe. Sukladno čl. 13. Uredbe vrši se bodovanje svakog dijela pismene provjere znanja, sposobnosti i vještina, a kandidat koji ne zadovolji na provedenoj provjeri odnosno dijelu provedene provjere ne može sudjelovati u daljnjem postupku. Sukladno čl. 14. Uredbe provodi se i vrednuje razgovor (intervju) kandidata s Komisijom. Raspored održavanja razgovora s Komisijom biti će utvrđen po završetku pisanog dijela testiranja, o čemu će kandidati biti obaviješteni. VRIJEME I MJESTO ODRŽAVANJA TESTIRANJA BIT ĆE OBJAVLJENI NAKNADNO.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
128480858
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.