Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 31.03.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Administrativni/a asistent/ica  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
CAREL ADRIATIC društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju elektroničke, električne i mehaničke opreme i uređaja
Kategorija:
Mjesto rada:
Vinež
Rok prijave:
31.03.2023.

O poslu

Mjesto rada:
VINEŽ, ISTARSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Poznavanje stranih jezika:
Engleski jezik
Informatička znanja:
Potrebno poznavanje osnova informatike excel
word
internet
powerpoint
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
CAREL ADRIATIC društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju elektroničke, električne i mehaničke opreme i uređaja
Kontakt:
e-mailom: [email protected]
putem linka: https://the-landing.page/pozicije-ozujak
Ostale informacije:
Glavne odgovornosti:
Administrativni asistent odgovoran je za mnoge zadatke kako bi osigurao da cjelokupno osoblje učinkovito komunicira i radi. Pomaže u svakodnevnom funkcioniranju ureda obavljajući zadatke kao što su priprema i arhiviranje dokumenata, usmjeravanje telefonskih poziva i dobavljanje opreme koja se koristi u radu. Organizacija sastanaka
Slanje, primanje i razvrstavanje pošte
Prevođenje dokumenata
Naručivanje, skladištenje i vođenje evidencije uredskog materijala, radne opreme i odjeće te potrepština za osoblje
Suradnja s dobavljačima i istraživanje novih ponuda i dobavljača za uredski materijal i radnu opremu i obuću
Upravljanje službenim putovanjima (rezervacija smještaja i prijevoza, izdavanje i obračunavanje putnih naloga)
Vođenje evidencije o voznom parku, briga o tehničkog pregledu, servisu, sezonskoj zamjeni pneumatika
Pružanje opće podrške zaposlenicima i vanjskim klijentima
Organizacija aktivnosti čišćenja
Uvjeti i vještine:
Administrativni asistent podržava učinkovitu komunikaciju s vanjskim i unutarnjim klijentima, stoga treba posjedovati sklop interpersonalnih i radnih vještina, koje će, uz poznavanje engleskog jezika, olakšati svakodnevnu komunikaciju u poduzeću. Srednja stručna sprema
Sporazumijevanje na engleskom jeziku u govoru i pismu, poznavanje talijanskog jezika je prednost
Poznavanje rada na računalu i MS Office paketa
Razvijene organizacijske vještine i upravljanje vremenom
Izvrsne pisane i usmene komunikacijske vještine
Pouzdanost, temeljitost i savjesnost u obavljanju radnih zadataka
Visoka razina diskrecije
Posjedovanje vozačke dozvole B kategorije
Nudimo: Rad u dnevnoj smjeni od 8 do 16 sati
Ugodno i dinamično radno okruženje uz modernu tehnološku i uredsku opremu
Naknadu za topli obrok
Pokrivanje putnih troškova
Mogućnost kontinuiranog profesionalnog usavršavanja i razvoja
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
131472557
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.