MOL Grupa osvojila nagrade Hipnozis i Communicator

MOL Grupa osvojila nagrade Hipnozis i Communicator
  • Program UPPP MOL Grupe osvojio je nekoliko nagrada na natjecanjima Hipnozis Awards i Communicator Awards.
  • Hipnozis Awards je kreativno natjecanje i službeni partner međunarodnog natjecanja Epica Awards.
  • Communicator Awards je vodeći međunarodni program dodjele nagrada za marketing i komunikacije.

MOL Grupa, vodeća međunarodna kompanija u industriji nafte i plina, dobila je prestižne nagrade za svoj međunarodni program privlačenja talenata UPPP. Na natjecanju Hipnozis Awards, Korporativne komunikacije MOL Grupe odnijele su nagradu u kategorijama „event” i „teaser video”. Također, komunikacijska kampanja 360 E&P za privlačenje talenata osvojila je nagradu Communicator u kategoriji „Marketing Effectiveness – Integrated Campaign”.

„Naš tim je iznimno ponosan na sjajnim povratnim informacijama na komuniciranje programa UPPP na međunarodnoj razini. Nagrade potvrđuju da smo uspješni u uključivanju studenata putem naših sveobuhvatnih komunikacijskih kampanja. Nastavit ćemo pozicionirati MOL Grupu kao kompaniju koja podržava vrhunske individualce koji žele biti dio MOL Grupe i razvijati se u okviru naše tvrtke“, rekao je Dominic Köfner, potpredsjednik korporativnih komunikacija u MOL Grupi. „Uz naš program studentima stvaramo najbolje mogućnosti za početak karijere.“

Oba natjecanja imaju dugu tradiciju, a prepoznaju integrirane kampanje i uspješne aktivnosti odnosa s javnošću. Na natjecanju Hipnozis Awards ključni kriterij je kreativnost, dok Communicator Awards predstavlja najveće međunarodno natjecanje koje nagrađuje izvrsnost u marketingu i komunikacijama među više od 6.000 prijava godišnje.

Uz slogan „Priključi se! Ako se usudiš.“ MOL Grupa je u okviru programa UPPP tražila najbolje studente geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel proizvodnje nafte i plina. Uz aktivacije na sveučilištima, online marketing i PR aktivnosti kao što su kratki intervjui (speed dating), webinari te gostujuća predavanja na fakultetima, MOL Grupa je privukla gotovo 3.000 studenata s 27 odabranih sveučilišta iz 14 zemalja.

Korporativne komunikacije MOL Grupe su ove godine također osvojile nagradu Stevie za PR kampanju programa UPPP. Natjecanje Stevie Awards nagrađuje izvanredne projekte u organizacijama diljem svijeta.

Više informacija o UPPP-u možete pronaći na:
www.uppp.info, www.uppp.info/enterifyoudare, www.facebook.com/moluppp

O Hipnozis Awards
Hipnozis je natjecanje u kreativnosti za projekte iz oglašivačke industrije pokrenuto prije 20 godina. Kao službeni partner međunarodnog natjecanja Epica Awards, Hipnozis je na M listi. Agencije dobivaju bodove za pobjedničke projekte što im pomaže u pozicioniranju na međunarodnoj razini. Ove godine predsjednik međunarodnog žirija bio je Mark Tungate, direktor natjecanja Epica Awards za sadržaj. Glavni kriteriji pri odabiru pobjednika su kreativnost ideje, originalnost i kvaliteta provedbe.

O Communicator Awards
Communicator Awards je vodeći međunarodni program dodjele nagrada za najbolje ideje u marketingu i komunikacijama. Pokrenuto prije dva desetljeća, ovo natjecanje prima preko 6.000 iz tvrtki i agencija svih veličina, što ga čini jednim od najvećih natjecanja te vrste u svijetu. U svom 21. izdanju širi kategorije Mobile, Audio i New Cause Marketing pa je ovogodišnja dodjela najveća dosad.

O MOL Grupi
MOL Grupa je integrirana, nezavisna međunarodna naftna i plinska kompanija sa sjedištem u Budimpešti u Mađarskoj. Posluje u više od 40 zemalja i zapošljava gotovo 29.000 ljudi diljem svijeta. MOL Grupa ima više od 75 godina iskustva u istraživanju i eksploataciji ugljikovodika s trenutnom proizvodnjom u 8 zemalja i eksploatacijskim poljima u 13 zemalja. MOL Grupa upravlja s 4 rafinerije i 2 petrokemijske tvornice, pod integriranim lancem nabave, u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj te posjeduje mrežu od više od 1.700 benzinskih postaja u 12 zemalja središnje, južne i istočne Europe.

Nagrada

Četvrtak, 14.05.2015.