Najiritantnije navike koje ljudi svakodnevno čine na poslu, a zbog kojih ih većina 'mrzi'

Rad u uredu ponekad zna biti itekako naporan, osobito ako se radi o prostoru otvorenog tipa.

Nitko nije savršen, a svatko do nas ima niz navika koje vrlo lako mogu izbaciti iz takta kolege s kojima dijelimo prostor u kojem radimo.

Bilo da ste po prirodi tolerantniji ili ne, evo stvari koje najčešće iritiraju kolege iz ureda.

- Ne žele oprati šalice iz koje pijete kavu
- Jedu hranu koja ne miriši dobro odnosno smrdi
- Koriste zvučnik prilikom razgovora na mobitel tako da svi čuju o čemu pričaju
- Zvižde ili pjevuše
- Gnjave ostale s time kako imaju pune ruke posla
- Ne kuhaju kavu kada je red na njih
- Stoje pored vašeg stola dok vi telefonirate
- Imaju ružne navike u WC-u
- Govore glasno
- Pozdravljaju vas s 'Dobar dan' kad zakasnite pet minuta
- Proizvode čudne zvukove kad jedu
- Bezobrazni su prema čistačicama
- Ignoriraju zvonjavu telefona
- Preglasno tipkaju
- Smiju se stvarima koje nisu smiješne
- Stalno ''prčkaju'' po grijanju ili klimi
- Komentiraju vaš ručak, poput ''Oooo, zdravo''
- Pušu nos preglasno
- Dogovaraju sastanke u vrijeme ručka
- Spemaju službeni mail tvrtke s obavijestima o nestalim šalicama i sličnome
- Pojedu svu hranu
- Ostavljaju upozoravajuće poruke posvuda

Vijest je preuzeta sa portala net.hr

Ponedjeljak, 26.01.2015. / net.hr