Voditelj/voditeljica općih i pravnih poslova HZZ OGLAS
Nagrade i certifikati
O poslu
word
vozačka dozvola B kategorije,
informatička pismenost,
komunikacijske, prezentacijske i pregovaračke vještine,
inicijativnost, samostalnost te organizacijske sposobnosti
sposobnost rada u timu i upravljanja timovima
uvjerenje/potvrda za zaštitu i obradu arhivskog gradiva
5 godina na pravnim poslovima Opis poslova:
rukovodi, organizira i kontrolira rad sektora,
pravnim savjetima, mišljenjima i tumačenjima prati procese odlučivanja i sklapanja pravnih poslova u Društvu,
sudjeluje u radu organa društva i skrbi za ažurnost i valjanost zapisnika, zaključaka, odluka i općih akata istih,
koordinira i usuglašava poslove izrade normativnih akata unutar društva,
sačinjava prijedloge i konačne tekstove ugovora, odluka Uprave, dopisa, punomoći isl.,
zastupa po punomoći Društvo pred sudovima i drugim organizacijama,
organizira i usklađuje rad kadrovskih poslova,
priprema i predlaže planove kadrova/planove razvoja kadrova,
organizira i koordinira poslove odnosa poslodavaca i radnika – sindikata,
koordinira i provodi poslove odnosa s vanjskim institucijama iz okvira kadrovskih poslova,
koordinira poslove iz područja zaštite na radu i zaštite od požara,
koordinira s direktorom rad financijskog poslovanja u društvu,
radi i druge poslove u okviru stručne spreme i radnog iskustva, a prema nalogu direktora. Osobe koje ispunjavaju navedene uvjete, uz zamolbu sa e- mail adresom dužne su dostaviti:
Životopis s opisom dosadašnjeg iskustva
Dokaz o stečenoj stručnoj spremi – VSS -Pravni fakultet – pravni smjer ( preslika diplome),
potvrda o tečaju za zaštitu i obradu arhivskog gradiva
Dokaz o državljanstvu (npr. preslika osobne iskaznice, domovnice),
Dokaz o posjedovanju vozačke dozvole B kategorije,
Preslika uvjerenja da kandidat/kinja nije pod istragom i da se protiv nje/ga ne vodi kazneni postupak, ne starije od 6 mjeseci
Dokaz o radnom iskustvu - Elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne starije od 30 dana od dana objave ovog natječaja)
Traženu dokumentaciju potrebno je dostaviti u neovjerenim preslikama, Društvo zadržava pravo izvornike naknadno tražiti na uvid. Prijave na natječaj mogu dostaviti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/16, 69/17). Rok za podnošenje prijava je 15. prosinca 2025. godine . Kandidat koji ostvaruje pravo na prednost pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, te priložiti dokaz o ostvarivanju istog. Navedeni kandidat ostvaruje prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima. Prijavljeni kandidati koji udovoljavaju formalnim uvjetima natječaja i koji su dostavili potpunu i pravodobnu natječajnu dokumentaciju bit će pozvani na razgovor s članovima Povjerenstva. Kandidati su obvezni pristupiti razgovoru ukoliko na isti budu pozvani, kandidat koji ne pristupi razgovoru, smatrat će se da je povukao prijavu i odustao od konkuriranja na natječaju. Prijave s potrebnom dokumentacijom dostavljaju se putem pošte na adresu Vranjevo d.o.o. za komunalne djelatnosti, V.Nazora 1/I, 32252 Otok, s naznakom „Za natječaj – Voditelj općih i pravnih poslova“ . Kandidati će biti obaviješteni o rezultatima natječaja u roku od 15 dana od zadnjeg dana roka za podnošenje prijava na adresu elektroničke pošte ili pisanim putem na adresu prebivališta, koji su navedeni u dokumentaciji prijave na Natječaj. Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati, kao ni prijave kandidata koji ne udovoljavaju propisanim uvjetima. Društvo zadržava pravo poništiti natječaj u bilo kojem trenutku bez obaveze navođenja razloga za takvo postupanje.

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.
