Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 30.11.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj uredskih poslova (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
30.11.2019.

O poslu

Opis radnog mjesta:
International Health Company je međunarodna tvrtka sa portfolijem u oblasti dijetalne prehrane, a naš poznati brend je Liposukcijska prehrana.
U okviru administrativno-tehničkih poslova imamo otvorenu slobodnu poziciju za ugodnu i komunikativnu osobu koja ima liderske osobine, odgovorna je i predana poslu kojeg obavlja precizno i brzo.

Voditelj uredskih poslova (m/ž)

Mjesto rada: Zagreb
Broj djelatnika/ca: 1

Odgovornosti:

• Pisanje poslovnih dopisa i pisama, korespondencija s institucijama
• Sastavljanje ugovora i ostale dokumentacije potrebne za poslovanje, ili koordiniranje s odvjetničkim uredom
• Vođenje uredskog poslovanja – administracija, priprema, slanje, arhiviranje dokumentacije
• Priprema poslovnih ponuda, izvještavanje, koordinacija s računovodstvom i sl.
• Priprema i slanje dnevnih, tjednih i mjesečnih izvješća Upravi
• Prijem, razvrstavanje, urudžbiranje i raspored ulazne pošte
• Obavljanje manjih zadataka izvan ureda (odlazak na poštu, banku i sl.)
• Održavanje poslovnog prostora urednim i organiziranim
• Naručivanje i praćenje potrošnje uredskog materijala, pomagala, vode, kave i sl.
Posebne pogodnosti:
Djelatnicima nudimo:
• Radni odnos po ugovoru na određeno ili neodređeno vrijeme
• Stabilna fiksna primanja uz dodatne bonuse
• Profesionalnu obuku i edukaciju
• Mogućnost napredovanja i usavršavanja
• Pozitivnu radnu atmosferu
Vrsta posla:
stalni radni odnos, rad na određeno vrijeme
Županija:

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Uvjeti
• SSS/VŠS/VSS, poželjno ekonomskog usmjerenja
• 3-5 godina radnog iskustva na sličnim poslovima
• Efikasno upravljanje vremenom, sposobnost određivanja prioriteta, rješavanje problema, upravljanje odnosima.
• Povjerljivost, suverenost i samostalnost u izvršavanju zadataka
• Diskrecija i vođenje brige o visokoj povjerljivosti poslovnih informacija
• Poznavanje radno-pravne regulative
• Izražen timski duh, proaktivnost i otvorenost u komunikaciji
• Fleksibilnost u poslu i radnom vremenu
• Spremnost na učenje i prilagođavanje
• Dobro poznavanje informacijskih tehnologija
• Vozačka dozvola B kategorije

Od djelatnika očekujemo:
• Sposobnost brzog učenja i adaptacije u radnu sredinu
• Izražene komunikacijske sposobnosti uz dobro poznavanje hrvatskog književnog jezika
• Ljubaznost, strpljenje i razumijevanje za klijente
• Odgovornost i fleksibilnost u radu
• Pozitivan stav i susretljivost
Minimalna stručna sprema:
Srednja škola
Potrebno radno iskustvo:
tri godine