Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Ostale informacije:
E.ON je jedna od najvećih europskih energetskih kompanija s poslovnim područjima energetske distribucijske mreže i energetskih infrastrukturnih rješenja te je odgovorna za oko 50 milijuna klijenata. Zastupljeni su u 17 zemalja s ukupno preko 75.000 zaposlenika. E.ON Digital Dialog d.o.o. specijalizirana je tvrtka za pružanje izvrsne korisničke usluge za E.ON klijente u Njemačkoj. Opis posla: • Posao prve kontakt osobe za E.ON klijente iz Njemačke • Odgovaranje na složene upite klijenata putem chata, e-pošte, telefona i pisma te završno obrađivanje • Savjetovanje o uslugama i uspješna prodaja tarife • Pažljivo praćenje strukture i procesa, davanje ideja koje će pridonijeti dodatnoj optimizaciji usluge Uvjeti: • Napredno znanje njemačkog jezika u govoru i pismu (preferirano C1) • Izvrsne komunikacijske vještine – predstavljanje složenih pitanja na strukturiran način • Usmjerenost na rješenja i snažan prodajni interes • Otvorenost za nove tehnologije i programe • Fleksibilnost i spremnost na rad u smjenama (5 dana u tjednu) Poslodavac nudi: • Uzbudljiv i raznovrstan posao u dinamičnoj tvrtki u energetskoj industriji • Radno vrijeme (od 7 do 20 sati) prema smjenskom sustavu • 24 dana godišnjeg odmora, bez prekovremenih sati • Nedjeljom se ne radi • Atraktivna plaća: 1.600 € bruto tijekom probnog roka, 1.700 € bruto nakon probnog roka, plus posebne naknade • Ugovor o radu na neodređeno vrijeme • Blagdanski, uskršnji i božićni bonusi • Subvencija za ručak i putne troškove • Dodatno zdravstveno osiguranje i godišnji zdravstveni pregled, Multisport kartica • Sveobuhvatna obuka: 9-tjedana edukacije s teoretskim i praktičnim dijelovima, kao i potpora trenera i coacheva • Daljnji razvoj i karijera: promicanje profesionalnog i osobnog razvoja