Referent za komunalne poslove - komunalni redar  HZZ OGLAS

Danas istječe
Poslodavac:
OPĆINA SALI
Kategorija:
Mjesto rada:
Sali
Rok prijave:
30.04.2024.

O poslu

Mjesto rada:
SALI, ZADARSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Informatička znanja:
Potrebno poznavanje osnova informatike osnove korištenja računala u Windows okruženju
word
Uvjeti na radnom mjestu:
Terenski rad
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; upražnjeni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Samački smještaj
Prijevoz:
U cijelosti
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
OPĆINA SALI
Kontakt:
pisana zamolba: Općina Sali, Sali II 74/A, 23281 Sali
Ostale informacije:
Opći uvjeti za prijam u službu su:
- punoljetnost
- hrvatsko državljanstvo
- zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova iz opisa radnog mjesta na koje se prima
Stručni uvjeti za radno mjesto – referent za komunalne poslove – komunalni redar:
- gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje ili četverogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje
- najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- položen državni stručni ispit
- poznavanje rada na računalu
- vozačka dozvola B kategorije
Radno iskustvo na odgovarajućim poslovima u smislu Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi je radno iskustvo ostvareno u službi u upravnim tijelima lokalnih jedinica, u državnoj ili javnoj službi, u radnom odnosu kod privatnog poslodavca te vrijeme samostalnog obavljanja profesionalne djelatnosti u skladu s posebnim propisima te radno iskustvo ostvareno obavljanjem poslova u međunarodnim organizacijama, ukoliko je ostvareno na poslovima odgovarajuće stručne spreme i struke.
Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen državni stručni ispit, može se primiti u službu i rasporediti na radno mjesto, pod uvjetom da ispit položi u roku od godine dana od prijama u službu (čl. 14 ZSNLP(R)S).
Osoba se prima u službu uz obvezni probni rad od tri mjeseca.
U prijavi na natječaj potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, OIB i broj telefona) i naziv radnog mjesta za koje se prijavljuje. Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Uz prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti: životopis
dokaz hrvatskog državljanstva (preslik osobne iskaznice ili domovnice)
dokaz o stručnoj spremi
dokaz o dosadašnjem radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima iz kojeg je vidljiva vrsta odgovarajućih poslova, potrebni stupanj obrazovanja za te poslove i vrijeme provedeno na obavljanju tih poslova
dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za kandidate koji su položili ispit
dokaz o osposobljenosti za vozača
vlastoručno potpisanu izjavu ili drugi odgovarajući dokaz o poznavanju rada na osobnom računalu
vlastoručno potpisanu izjavu ili drugi odgovarajući dokaz da ne postoje zapreke za prijam u službu navedene u člancima 15. i 16. ZSNLP(R)S-a.
Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta dostavlja izabrani kandidat po obavijesti o izboru, a prije donošenja rješenja o prijmu u službu.
Kandidat koji može koristiti pravo prednosti kod prijama u službu prema članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine broj 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 33/13, 148/13, 92/14), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13), članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13 i 152/14), dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji uz prijavu na natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu, dokaz da je nezaposlen odnosno dokaz o roditeljskoj skrbi kad se na natječaj prijavljuje dijete smrtno stradalog, zatočenog i nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi te dokaz na koji način je kandidatu prestao radni odnos ili služba kod posljednjeg poslodavca.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata uz prijavu na natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjenju traženih uvjeta, priložiti i rješenje odnosno potvrdu o priznatom statusu iz kojeg je vidljivo navedeno pravo te dokaz na koji način je kandidatu prestao radni odnos ili služba kod posljednjeg poslodavca. Prednost pri zapošljavanju može se ostvariti samo jednokratno.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na natječaj dužan je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.
Kandidati koji nisu podnijeli pravodobnu ili urednu prijavu ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja ne smatraju se kandidatima prijavljenim na natječaj.
Kandidati koji ne ispunjavaju formalne uvjete obavijestiti će se pisanim putem o neispunjavanju uvjeta.
Postupak natječaja obuhvaća obveznu prethodnu provjeru znanja i sposobnosti kandidata. Na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja.
Kandidati koji ne budu pristupili prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti smatrati će se da su povukli prijavu na natječaj.
Opis poslova, podaci o plaći, načinu obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područjima iz kojih će se obavljati prethodna provjera znanja i sposobnosti, pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za navedenu provjeru biti će objavljeni na službenoj mrežnoj stranici Općine Sali: www.opcina-sali.hr.
Na mrežnoj stranici www.opcina-sali.hr biti će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata najmanje pet dana prije provjere.
Prijave s prilozima dostavljaju se u roku od 20 dana od objave natječaja u „Narodnim novinama“, osobno na pisarnicu Općine Sali ili preporučenom pošiljkom poslanom u navedenom roku na adresu: Općina Sali, Sali II 74/A, 23281 Sali, s naznakom „Natječaj za prijam u službu – referent za komunalne poslove – komunalni redar“.
Nakon raspisanog natječaja ne mora se izvršiti izbor, ali se u tom slučaju donosi odluka o poništenju natječaja. Protiv odluke o poništenju natječaja nije dopušteno podnošenje pravnih lijekova (čl. 24. ZSNLP(R)S).
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od osam dana od donošenja rješenja o prijmu u službu, odnosno donošenja odluke o poništenju natječaja.
Za izabranog kandidata postoji mogućnost smještaja, ukoliko nema riješeno stambeno pitanje na području Općine Sali.
Riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom oglasu odnose se jednako na muški i ženski rod bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Opis poslova: provodi odluke i druge akte iz oblasti komunalnog gospodarstva i komunalnog redarstva
provodi odluke i druge akte iz oblasti Zakona o gradnji
provodi odluke i druge akte iz oblasti Zakona o prostornom uređenju
provodi odluke i druge akte iz oblasti Zakona o građevinskoj inspekciji
obavlja poslove komunalnog sustava vezane uz druge propise (zaštita od požara, zaštita i spašavanje, zaštita životinja i dr.)
obavlja poslove vezane uz uvid u prostorni plan Općine
sudjeluje u pripremi nacrta općih akata koji se odnose na održavanje komunalnog reda, na održavanje javnog reda i mira, korištenje javnih površina, korištenje pomorskog dobra i drugih akata koji se odnose na komunalnu problematiku
vodi brigu o održavanju objekata u vlasništvu Općine
vodi brigu o redovnom održavanju javnih površina i predlaže mjere za njihovo uređenje i održavanje
naplaćuje mandatne kazne i predlaže pokretanje prekršajnog postupka
nadzire rad poslovnih subjekata koji obavljaju komunalne djelatnosti
nadzire provođenje naputaka o postavljanju reklama, načinu korištenju javnih površina i pomorskog dobra
temeljem uočenog stanja predlaže odluke i mjere u cilju unapređenja života stanovnika općine
prikuplja podatke o obveznicima lokalnih poreza i javnih davanja koja su prihod proračuna Općine
obavlja nadzor nad korištenjem imovine u vlasništvu Općine i javnih površina kojima upravlja Općina
obavlja poslove informiranja građana
obavlja poslove upravljanja prometom, nadzora i premještanja nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila, podnosi zahtjev na pokretanje prekršajnih postupaka i pokreće druge propisane mjere za otklanjanje uočenih protupravnosti
- vodi upravni postupak i donosi rješenja u predmetima vezanim uz provedbu uređenja prometa
obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika Stupanj složenosti:
- poslovi koji zahtijevaju primjenu precizno utvrđenih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika te jednostavniji upravni i stručni poslovi unutar Jedinstvenog upravnog odjela
Stupanj samostalnosti:
- uključuje nadzor i upute pretpostavljenog u rješavanju zadaća
Stupanj odgovornosti:
- uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima zaposlenik radi te pravilnu primjenu izričito propisanih postupaka i metoda rada
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
142626785
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.