Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 20.04.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Referent / referentica ugovorne nabave  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
BRODOGRAĐEVNA INDUSTRIJA SPLIT, dioničko društvo
Kategorija:
Mjesto rada:
Split
Rok prijave:
20.04.2024.

O poslu

Mjesto rada:
SPLIT, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
2
Razina obrazovanja:
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
BRODOGRAĐEVNA INDUSTRIJA SPLIT, dioničko društvo
Kontakt:
Ostale informacije:
Opis posla: - komunikacija s postojećim dobavljačima - izrada i slanje upita, prikupljanje ponuda - istraživanje domaćeg i stranog tržišta roba i usluga - komunikacija, prikupljanje i praćenje te analiza nabavnih cijena i ponuda - kontrola troškova - koordinacija s tehničkim uredom, otpremništvom, te ostalim uredima unutar organizacijske strukture - praćenje i ocjenjivanje dobavljača po cijeni, kvaliteti, isporuci, načinu financiranja Uvjeti: - VSS poželjno tehničkog zvanja - aktvino korištenje računala ( MS office paket) - izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pisanom obliku - poželjno iskustvo rada u industrijskom okruženju - proaktivnost, organizacijske sposobnosti, pouzdanost u rješavanju zadataka - pedantno vođenje dokumentacije, dinamičnost i sklonost timskom radu - odlične komunkacijske vještine - odgovornost i proaktivnost Nudimo: - stimulativna primanja - odlični uvjeti rada - rad u vrlo dinamičnom okruženju - mogućnost napredovanja.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
142167559
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.