Ostale informacije:
Opis poslova: - organizira i nadzire tijek nabave u kuhinji - naručuje, prati zalihe i kontaktira s odjelom nabave kako bi se osigurale pravovremene isporuke - osigurava da su svi recepti standardizirani i točno dokumentirani - radi zajedno s Glavnim šefom na razvoju i provedbi svih SOP dokumenata - osigurava poštivanje utvrđenih postupaka u pripremi hrane i radu kuhinje - organizira i osigurava HACCP dokumentaciju svim outletima kuhinje te održava i ažurira zapise, osigurava usklađenost s propisima o sigurnosti hrane - surađuje s glavnim kuharima kako bi izradili tjedni raspored kuhinjskog osoblja, vodi raspored u sustavu Minidata i unosi sve promjene. Osigurava točno bilježenje bolovanja i godišnjih odmora osoblja - provodi redovite provjere inventara u suradnji s glavnim kuharima i dostavlja rezultate popisa kontroloru troškova za analizu troškova - upravlja protokom dokumentacije, uključujući zahtjeve za godišnji odmor, odobrenja i zahtjeve za novo osoblje - surađuje s kontrolorom troškova kako bi ih pratio i kontrolira troškove vezane uz kuhinju, identificirajući mogućnosti uštede bez ugrožavanja kvalitete - provodi strategije za smanjenje bacanja hrane, pravilnog skladištenja i učinkovite upotrebe sastojaka.