Ovaj oglas je istekao 27.03.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Konzultant za organizacijsku transformaciju (m/ž)
ASEE / Adizes SEE osnovan je 1994. godine u Novom Sadu kao privatna kompanija i uspješno pruža usluge savjetovanja i obrazovanja menadžera, prvenstveno u zemljama bivše Jugoslavije. Od samog početka djelujemo i kao dio mreže Adizes Institute iz Santa Barbare, SAD, tako da se dio naših aktivnosti provodi prema licenciranoj Adizes metodi organizacijske terapije pri reorganizacijama kompanija.
Osnovne djelatnosti ASEE / Adizes SEE uključuju organizacijsku terapiju temeljenu na Adizes metodologiji, savjetovanje u funkcionalnim područjima, edukaciju koja se provodi kroz otvorene i interne (tailor-made) seminare i treninge te izdavaštvo. Sve naše usluge temelje se na međunarodnom iskustvu i obaveznim obukama prema metodama i standardima uobičajenima u najrazvijenijim zemljama, više od dvadeset godina prakse na području jugoistočne Europe te višedesetljetnom iskustvu naših konzultanata i predavača.
U potrazi smo za novim suradnikom na radnom mjestu:
Konzultant za organizacijsku transformaciju (m/ž)
Lokacija: Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina
Vrsta posla: Puno radno vrijeme, probni rad 6 mjeseci
Opis posla:
-
Tražimo odgovornu, organiziranu i proaktivnu osobu za rad na poziciji Konzultanta za organizacijsku transformaciju, u našoj organizacijskoj jedinici Ljudi znanja. Vaša glavna uloga bit će prijenos specifičnih znanja i metodoloških pristupa klijentima u skladu s njihovim potrebama.
Ključni zadaci:
- Profesionalan odnos s klijentima u skladu s metodološkim principima i definiranim standardima
- Suradnja na unaprjeđenju znanja i usluga u području koje pokriva
- Podrška u radu na razvojnim projektima iz područja ekspertize konzultanta
- Konzultacije o potencijalnim sadržajima radionica i seminara iz struke u procesu izrade ponude
- Komunikacija s klijentima tijekom trajanja projekta u vezi s preuzetim zadacima i implementacijom rezultata zajedničkog rada
- Sudjelovanje u radu stručnih udruženja i alumni zajednica
- Aktivno sudjelovanje u pripremi i sastancima razvojnog tima
- Sudjelovanje na događajima i aktivnostima u organizaciji kompanije
- Pohađanje edukativnih i certifikacijskih tečajeva i stručnih skupova
- Izrada stručnih tekstova za potrebe Magazina i drugih komunikacijskih kanala
Potrebne vještine i kvalifikacije:
- Visoka stručna sprema (VS)
- Minimalno 5 godina iskustva u top menadžmentu u srednjim i većim kompanijama
- Napredno poznavanje MS Office paketa (Word, Excel, PowerPoint)
- Napredno znanje engleskog jezika (pismeno i usmeno)
- Spremnost na česta službena putovanja
- Javni nastup i prezentacijske vještine
- Facilitacija sastanaka i radionica
- Proaktivnost i samoinicijativa
- Posvećenost
- Strateško razmišljanje – razumijevanje šire slike
- Empatija i aktivno slušanje – razumijevanje potreba klijenata
- Timski rad i suradnja – rad s internim i vanjskim timovima
- Organizacijske sposobnosti – učinkovito upravljanje vremenom i resursima
- Otvorenost prema učenju – stalno usavršavanje i praćenje trendova
- Izvrsne komunikacijske vještine
- Upravljanje promjenama – implementacija organizacijskih promjena
Uvjeti rada:
- Radno vrijeme: fleksibilno
- Radno okruženje: službena putovanja, ured, predavaonice u regiji
- Radna sredstva: automobil, računalo i mobilni telefon
Benefiti:
- Edukacija, usavršavanje i certifikacija kroz Adizes Institut
- Dobrovoljni mirovinski fond
- Dopunsko zdravstveno osiguranje
- Putno osiguranje za boravak u inozemstvu
Molimo prijavite se putem donje 'Brze prijave' ili na e-mail: [email protected]