Razina obrazovanja:
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Ostale informacije:
OPĆI UVJETI: - VSS - Kvalifikacija stečena završetkom specijalističkih diplomskih stručnih studija ili diplomskih sveučilišnih studija te integriranih prijediplomskih i diplomskih sveučilišnih studija (razina HKO-a 7.1. st. ili 7.1. sv.) odgovarajućeg područja - najmanje četiri (4) godine radnog iskustva, a od toga minimalno jedna (1) godina iskustva u implementaciji i održavanju IT sustava - posjedovanje važeće vozačke dozvole (B kategorija) POTREBNA ZNANJA I VJEŠTINE: - iskustvo u sistemskom održavanju Windows i Linux servera - dobro poznavanje mrežnih protokola (TCP/ IP, DNS, DHCP) - iskustvo u sistemskom održavanju servisa (DNS, mail, web, LDAP, Radius, baze podataka MYSQL) - izvrsno poznavanje rada u Windows okolini - sklonost timskom radu - dobra pismena i usmena komunikacija na hrvatskom i engleskom jeziku Prednost mogu ostvariti kandidati koji posjeduju neki od industrijskih certifikata (Cisco CCNA i sl.) OPIS POSLOVA: - implementiranje, administriranje i održavanje infrastrukturnih serverskih rješenja (virtualizacija, backup, disaster recovery, storage, cloud, itd.) - briga o sigurnosti korisničkih podataka i pravilnoj izradi sigurnosnih kopija podataka - implementiranje unapređenja u informacijske sustave u skladu s poslovnim zahtjevima kako bi se osigurala adekvatna IT podrška za odvijanje poslovnih procesa unutar Akademije - pružanje stručne i operativne podrške u svim segmentima informacijsko-komunikacijskog poslovanja - obavljanje poslova sistem inženjera i mrežnog administratora prilikom instalacije, konfiguracije i održavanja poslužiteljskih operativnih sustava i servisa te aktivne mrežne opreme - upravljanje, administriranje, nadzor i održavanje baze podataka središnjih infrastrukturnih servisa (imenika - LDAP i korisničkih (domenskih) računa, mailing-lista te raznih poslužitelja - Windows i Linux server operativnih sustava (AD, DHCP, TCP/IP, DNS)) - obavljanje dužnosti CARNET-ovog sistem inženjera na svim lokacijama Akademije te u slučaju incidentnih situacija koordinira mjere u skladu s pravilnikom CARNET-a - informiranje zaposlenika o sigurnosnim pravilima, pristupu sustavima i upravljanju rizicima, o novostima i promjenama iz svog djelokruga rada - planiranje i nadziranje sigurnosti informacijske infrastrukture - sudjelovanje u uvođenju programskih rješenja, poslovnih sustava te briga o njihovom održavanju i unaprjeđenju - dodjeljivanje i ukidanje prava i ovlasti korisnicima unutar informacijskog sustava Akademije DOKUMENTACIJA KOJU SU KANDIDATI DUŽNI DOSTAVITI: 1. prijava na natječaj 2. životopis (u bilo kojem formatu) 3. dokaz o državljanstvu (kopija osobne iskaznice, putovnice ili domovnice) 4. dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (kopija diplome) 5. ostala dokumentacija koja potvrđuje kvalifikaciju i iskustvo (potvrde, certifikati i sl.) 6. potvrdu o ostvarenom radnom stažu - elektronički zapis o radno-pravnom statusu (e–radna knjižica) 7. dokaz o posjedovanju važeće vozačke dozvole (B kategorija – kopija vozačke dozvole) 8. dokaz o poznavanju engleskog jezika (minimalno B2 – kopija indeksa, prijepis ocjena, potvrde, certifikati i sl.) 9. kandidati koji nisu hrvatski državljani trebaju priložiti dokaz o poznavanju hrvatskog jezika (minimalno C1) NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE: Prijave na natječaj i dokazi o ispunjavanju kriterija kandidati podnose u elektroničkom obliku na ljudski.resursi@alu.unizg.hr ili osobnim dolaskom na urudžbeni zapisnik Akademije likovnih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu, Ulica Rudolfa Kolaka 12, Zagreb (prostorije Jadran Filma), radnim danom od 09,00 – 15,00 sati. Sve ostale informacije o uvjetima natječaja objavljene su i nalaze se na službenoj internetskoj stranici Akademije likovnih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu na www.alu.unizg.hr (Informacije - Natječaji).